۵۹۲۰۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اخوان: نویدکیا قرار نیست از سپاهان جدا شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده است ،در این یکی دو روز آینده مذاکرات نهایی را با کریمی انجام خواهیم داد.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده است ،در این یکی دو روز آینده مذاکرات نهایی را با کریمی انجام خواهیم داد.

مهدی اخوان در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی، اظهار داشت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده است باید دید که کریمی بازیکن آزاد هست یا نه. به هر حال ما هفته گذشته با مدیر برنامه‌هایش صحبت‌هایی را انجام دادیم. ان‌شاالله در این یکی دو روز مذاکراتی را انجام خواهیم داد. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. این بازیکن مدنظر آقای کرانچار است. ما مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص اینکه نویدکیا قرار است از تیم سپاهان جدا شود، یا خیر، اظهار داشت: آقای نویدکیا دیروز با ما تمرین کرد. شرایط خوبی دارد و قرار نیست از تیم ما جدا شود. هیچ مشکلی وجود ندارد. امیدواریم امسال شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به تیم ما کمک زیادی کند.

وی در پایان اظهار داشت: دیروز با تیم ملی دانشجویان بازی دوستانه ای برگزار کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم آماده می‌شویم تا در هفته ششم به مصاف فولاد خوزستان بریم امیدوارم به روند خوب و شرایط ایده‌آل خودمان برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج