۵۹۲۵۳۴
۳ نظر
۵۰۶۲
۳ نظر
۵۰۶۲
پ

گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

دوره استفاده از پیک آپ هایی که تنها به منظور حمل بار استفاده می شد رو به اتمام است و اکنون از پیک آپ های شیک برای سفرهای خانوادگی در نهایت راحتی نیز استفاده می شود.

برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: شاید تاکنون افراد زیادی را دیده باشید که حاضرند برای یک ماشین لوکس و شیک هزاران دلار بپردازند اما آیا فکر می کنید چنین افرادی حاضرند برای یک تراک شیک مبلغ بالایی بپردازند؟ اگر تا کنون در دنیای تراک ها نبوده اید، حتماً نمی دانید که قیمت یک تراک شیک چقدر است؟ در واقع، شاید از اینکه یک تراک با طراحی داخلی شیک، موتوری قوی و مجهز به آخرین فناوری هم قیمت یک مرسدس بنز یا BMW میان رده است تعجب می کنید.
دوره استفاده از پیک آپ هایی که تنها به منظور حمل بار استفاده می شد رو به اتمام است و اکنون از پیک آپ های شیک برای سفرهای خانوادگی در نهایت راحتی نیز استفاده می شود. سایت دیترویت اتومیکر به بررسی و معرفی ۱۰ پیک آپ گران قیمت حال حاضر جهان پرداخته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

۱۰. GMC Sierra ۱۵۰۰ Denali
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

GMC Sierra در واقع به نوعی عموزاده شورلت سیلورادوی پر فروش محسوب می شود؛ پس جای تعجبی برای قرارگیری مدل ۱۵۰۰ دنالی در بین ۱۰ پیک آپ گران قیمت حال حاضر جهان وجود ندارد؛ قیمت پایه این تراک ۵۲۳۰۵ دلار است البته این قیمت بدون احتساب هزینه های اضافی و آپشن هایی است که به آن اضافه می شود.

شاید در وهله اول این قیمت برای یک تراک بسیار بالا به نظر برسد اما استفاده ار چرم مرغوب در طراحی داخل و پیشرانه 5.3 لیتری اکوتز 3 هشت سیلندر با قدرت 355 اسب بخار و حداکثر گشتاور 383 پوند فوت، این قیمت را توجیه می کند.

۹. شورلت سیلورادو ۲۵۰۰ HD High country
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

اولین تراک سنیگن وزن شورلت مدل ۲۵۰۰HD نام دارد که قیمت پایه آن ۳۴۱۵۰ دلار است. اما اگر برای راحتی بیشتر خانواده ارزش قائل هستید باید تریم High Country را انتخاب کنید که قیمتش ۵۴۸۷۵ دلار است. در این تریم شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

8.Ram 2500 Power Wagon Laramie
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

نام افسانه ای واگم پاور برای اولین بار در دهه 40 میلادی در نمایشگاه کامیون موپار شنیده شد. اما با گذشت زمان این مدل ارتقا پیدا کرد و اکنون مدلسنگین وزن 2500 قیمت پایه ای برابر با 57680 دلار دارد. استفاده از چوب و چرم در نمای داخلی کابین ظاهری زیبا به فضای کابین بخشیده و طراحی خارجی آن نیز بسیار اقتصادی ارزیابی می شود.
یک پیشرانه استاندارد 6.4 لیتری همی هشت سیلندر با حداکثر قدرت 410 اس بخار در این تراک به کار گرفته شده و قابلیت حمل بیش از 8770 پوند در این تراک، آن را به یکی از قدرتمندترین پیک آپ های جاده های حال حاضر جهان تبدیل کرده است.

۷. RAM ۳۵۰۰ Limited Crew Cab ۴*۴
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

قوی ترین و زیباترین و مستحکم ترین تراک کمپانی Ram مدل ۳۵۰۰ لیمیتد آن است که برای خرید آن باید رقمی معادل ۵۹۱۷۰ دلار بپردازید. Ram ۳۵۰۰ در تریم های مختلف عرضه می شود که ابتدایی ترین آن قیمتی برابر با ۳۲۲۸۵ دلار دارد اما در تریم Limited Crew Cab از پیشرانه ۵.۷ لیتری همی هشت سیلندر با شش دنده اتوماتیک استفاده شده که قیمت آن را بالاتر می برد.
اگر به دنبال گشتاور بیشتر هستید، بهتر است از پیشرانه ۶.۷ لیتری شش سیلندر داخلی توربو دیزل استفاده کنید که ۸۹۹۵ دلار بر قیمت پایه این تراک می افزاید که بدین معناست که مدل لیمیتد با مصرف سوخت بنزینی قیمتی حدود ۷۰ هزار دلار خواهد داشت.

۶. شورلت سیلورادو ۳۵۰۰ HD High country
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

این شورلت گران قیمت یکی از مستحکم ترین تراک های حال حاضر بازار به شمار می رود. سیستم دو محوره و پیشرانه ۶ لیتری هشت سیلندر با حداکثر قدرت ۳۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۰ پوند فوت در این تارک دیده می شود. آپشن استفاده از پیشرانه ۶.۶ لیتری دورامکس توربو دیزل نیز در این ماشین وجود دارد. ۳۵۰۰ High Country قیمتی برابر با ۵۹۲۶۰ دلار دارد که به هیچ عنوان ارزان به نظر نمی رسد.

5. GMC Sierra 2500 Denali HD
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

مدل Sierra 2500 denali که تنها با محور عقب کار می کند، با قیمت پایه 55395 دلار در خط تولید جنرال موتورز، یکی از گران ترین ماشین ها محسوب می شود. البته تریم دو محوره این مدل نیز وجود دارد که ان را به پیک آپی چهار فصل تبدیل می کند و قیمت پایه 59890 دلار برای آن تعیین شده است.
در این تراک از پیشرانه استاندارد 6.6 لیتری ورتک هشت سیلندر با قدرت 360 اسب بخار استفاده شده که با توجه به استفاده از آلومینیوم در طراحی خارجی و چرم در طراحی داخلی آن، قیمت بالای آن را توجیه می کند. در کابین دنالی می توانید انواع و اقسام امکانات رفاهی را برای سرنشینان پیدا کنید.

۴. فورد F-۲۵۰ Super Dutu Platinum
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

مدل فورد F-۲۵۰ مدلی است که برای دهه های متوالی در کمپانی فورد خوش می درخشد. این مدل در تریم های متنوع عرضه می شود اما تریم F-۲۵۰ Super Duty Platinum گران ترین تریم آنها محسوب می شود چرا که قیمت پایه برای خرید این ماشین ۶۲۳۱۰ دلار تعیین شده است.
از پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر یا یک پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزل استروک در آن استفاده می شود که قادر به تولید نیوری زیادی هستند. اگر قیمت این ماشین را با قیمت یک مرسدس کلاس E مدل ۲۰۱۷ که ۵۲۱۵۰ دلار است مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت این ماشین واقعا گران است.

3. GMC Sierra 3500 Denali HD
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

یک مدل بالاتر از مدل GMC Sierra 2500 HD Denali duramax در واقع دنالی 3500 به حساب می آید که بزرگتر از آن نیز ساخته شده است. قیمت پایه برای این ماشین زیبا که از موتور توربوی دیزلی استفاده می کند، 66125 دلار تعیین شده است.
خریداران آن از آپشن هایی همچون دو محوره و بسیاری از امکانات درون کابین می توانند به صورت اختیاری استفاده کنند اما تریم های فول آپشن ان قیمتی حدود 70 هزار دلار خواهند داشت. برای خرید چنین ماشینی باید سخت کار کنید و پول پس انداز نمایید.

۲. فورد F-۱۵۰ Platinum Super Cab
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

بزرگترین قمار فورد بر روی مدل پر فروش F-۱۵۰ با پوشش آلومینیومی بود که سال ها قبل انجام شد. حداکثر قیمت آن مدل ۴۵۰۰۰ دلار بود ولی مدل پلاتینیوم F-۱۵۰ با به روزرسانی هایی که در خود می بینید قیمتی حدود ۶۰ هزار دلار دارد که در حالت فول آپشن نیز قیمت آن به ۷۰ هزار دلار می رسد. برای افرادی که عاشق شیکی مرسدس هستند و در عین حال مایلند یک تریلر یا یک قایق را پشت سر خود بکشند، هیچ گزینه ای بهتر از این ماشین در بازار وجود ندارد.

۱. فورد سوپرD F-۴۵۰ پلاتینیوم
گران‌ترین خودروهای پیک‌آپ جهان

گران ترین تراک حال حاضر بازار، فورد پلاتینیوم D F -۴۵۰ نام دارد که قیمت پایه اش ۷۷۳۲۵ دلار است و در مدل های و تریم های متنوعی عرضه می شود. علاقه مندان به مدل های F-۲۵۰ و F-۳۵۰ می توانند تمام پکیج های ان مدل ها را به طور یکجا در این ماشین ببینند.
این ماشین از توان کشش و حمل بار بالایی برخوردار است به طوری که قادر است یک قایق را به راحتی بکشد. اگر به دنبال تراکی هستید که سرنشینان آن پس از مدت ها سواری احساس خستگی نکنند و قدرت بالایی نیز داشته باشد به گزینه دیگری جز فورد F-۴۵۰ فکر نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید 151 چی شد پس؟
      بدبخت ما ایرانی ها که تحت استثمار دو شرکت مزخرف دولتی هستیم.

    • بدون نام

      وای خدا من عاشق این مدل ماشینم

    • بدون نام

      پراید که محشره،،خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج