جاباما
۵۹۴۴۳۴
۲۷ نظر
۵۱۴۹
۲۷ نظر
۵۱۴۹
پ

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ و میشل اوباما بانوهای اول آمریکا هستند که از حرف ها و رفتارهایشان گرفته تا لباسی که به تن می کنند، زیر ذره بین اند. اخیرا لباس های لاکچری که ملانیا ترامپ به تن می کند جنجال آفریده و نقدهای منفی زیادی به او شده است. منتقدان حتی بارها شیوه لباس پوشیدن او را با میشل اوباما مقایسه کرده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ملانیا ترامپ و میشل اوباما بانوهای اول آمریکا هستند که از حرف ها و رفتارهایشان گرفته تا لباسی که به تن می کنند، زیر ذره بین اند. اخیرا لباس های لاکچری که ملانیا ترامپ به تن می کند جنجال آفریده و نقدهای منفی زیادی به او شده است. منتقدان حتی بارها شیوه لباس پوشیدن او را با میشل اوباما مقایسه کرده اند.

از این رو ما نیز بر آن شدیم تا در این مطلب پوشش این دو زن قدرتمند جهان را با هم مقایسه کنیم تا بدانیم که ملانیا ترامپ واقعا در لباس پوشیدن افراط می کند یا که این نقدها شایعاتی بیش نیست.

در ادامه چند نوع پوشش ملانیا ترامپ و میشل اوباما را که در موقعیت هایی مشابه قرار داشته اند، با هم مقایسه کرده ایم.

کنوانسیون های سیاسی

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواه لباسی از برند «Roksanda» با قیمت ۲۱۹۰ دلار و کفش های «Christian Louboutin» به قیمت ۶۷۵ دلار به تن داشت. لباس او درست ۱ ساعت پس از سخنرانی اش با قیمتی بسیار بالا به فروش رسید.

میشل اوباما

لباسی که میشل اوباما در همین مراسم به تن داشت شامل پیراهنی از برند Christian Siriano به قیمت ۹۹۵ دلار و کفشی به قیمت ۶۷۵ دلار از برند « Jimmy Choo» بود.

ملاقات با رهبران خارجی

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در ملاقات با سران گروه هفت، لباسی گران قیمت از برند «دولچه و گابانا» به تن کرد که تیتر بسیاری از روزنامه ها شد. این لباس جنجال برانگیز ارزش ۵۱۵۰۰ دلاری دارد.

بر اساس آمارها متوسط درآمد هر خانواده آمریکایی در سال ۲۰۱۵ اندکی بیش از ۵۵ هزار و ۷۰۰ دلار آمریکاست و کت رنگی بانوی اول آمریکا تنها ۴ هزار دلار ارزان تر از درآمد متوسط یک سال خانواده های آمریکایی است. علاوه بر آن، کیف دستی او نیز از همان برند بود که ۱۶۳۰ دلار می ارزید.

این اولین باری نیست که ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا لباسی از برند دولچه و گابانا به تن می کند. حتی طراح لباس او نیز از ترامپ حمایت کرده و عکس هایی از او را با آن کت مجلل، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

میشل اوباما

میشل اوباما نیز در همان مراسم با لباسی که به تن کرد، تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شد اما نه به خاطر مجلل بودن لباسش، بلکه تنها برای سادگی آن. لباس او از برند « J. Crew» انتخاب شده بود که قیمتی حدود ۴۷۴ دلار داشت. در واقع کت او ۲۹۸ دلار، تاپ ۱۸ دلار و دامن اش ۱۵۸ دلار می ارزید.

موسسات خیره

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

گزارشات حاکی از آن است که صندل های «Rene Caovilla» که ملانیا ترامپ در مراسم موسسات خیریه به پا کرده بود، به تنهایی ۱۱۵۰ دلار می ارزید. شلوار و پیراهن او نیز ۲۲۵ دلار قیمت داشت که برای یک مراسم ساده بسیار گران قیمت و لاکچری بود.

میشل اوباما

کفش های اسپورتی که میشل اوباما در مراسم خیره به پا کرده بود، از برند « Lanvin» و ارزشی حدود ۵۴۰ دلار داشت. او کتی « J. Crew» به قیمت ۱۸۸ دلار را نیز با آن ست کرده بود که در نهایت سادگی می درخشید.

کاخ سفید

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

زمانی که ملانیا ترامپ به همراه همسرش به طور رسمی وارد کاخ سفید شدند، ملانیا لباسی گران قیمت به تن داشت. او شلوارش را ۵۷۵ دلار، کفش اش را از برند «Manolo Blahnik» ۵۹۵ دلار و بلوز «دولچه و گابانا» اش را ۱۰۰ دلار خریده بود. اما این تمام ماجرا نبود، بلکه او ظاهر خود را با کیفی از برند «هرمس» و به قیمت ۱۳۰۰۰ دلار تکمیل کرد.

میشل اوباما

میشل اوباما به برند «J. Crew» علاقه زیادی دارد به طوری که چه در تابستان و چه در زمستان اکثر لباس های خود را از این برند خریداری می کند. لباسی که او در محوطه کاخ سفید به تن کرده نیز از همین برند می باشد که به ارزش ۲۲۸ دلار ژاکت و ۲۹.۵ دلار تی شرت است.

سفر

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

ملانیا یه تازگی ثابت کرده که تنها میشل اوباما طرفدار برند «J. Crew» نیست، بلکه خود او نیز لباس هایی از این برند را به مراتب به تن می کند. به عنوان مثال بلوزی که او در یکی از سفرهای خود به تن کرده، از این برند و به ارزش ۷۵ دلار است. او بلوز خود را با یک شلوار صورتی به قیمت ۲۲۸ دلار ست کرده است.

میشل اوباما

عکس های گرفته شده از میشل اوباما در طول تعطیلات سال ۲۰۰۹، نشان می دهد که او چقدر سادگی را به تجمل ترجیح می دهد که البته او بعدها با دیدن این عکس اش اعتراف کرد که از لباسی که به تن کرده بود، پشیمان است و باید کمی بیشتر به آن اهمیت می داد.

کنگره آمریکا

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

کتی که ملانیا ترامپ برای شرکت در کنگره آمریکا به تن کرده « Michael Kors» و ۵۰۰۰ دلار و دامن اش ۴۶۰۰۰ دلار است که روی هم به ۹۶۰۰ دلار می رسد.

میشل اوباما

میشل اوباما در کنگره ۲۰۱۵ کتی از برند « Michael Kors» به تن کرد که ۱۵۹۵ دلار می ارزد. این کت نیز پس از اتمام مراسم به قیمتی بالا فروخته شد.

هم ملانیا ترامپ و هم میشل اوباما استطاعت مالی کافی را برای خریدن گران ترین لباس ها دارند اما آنچه اهمیت دارد سیاست آنها در شیوه لباس پوشیدن است. میشل اوباما نخستین بانوی اول آمریکایی- آفریقایی در عین زیبایی و شیک بودن، سادگی را ترجیح می دهد اما ملانیا ترامپ لباس های لوکس تر را می پسندد و معتقد است که روی مردم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشل واقعا زیباست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا کله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • آلبالو

      بالاخره این لباسهای گرانقیمت برای پوشیدن تولید می شوند و یکی باید اینا رو بخره و بپوشه... چه کسی بهتر از پولدارها و ثروتمندان؟

    • سام

      ملانیا ترامپ بهتره از میشل اوباماست.چه ازلحاظ استایل چه ازنظرقیافه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره ظاهر خیلی مهمه خیلی . آدمارو بر اساس ظاهرشون مقایسه کنیم .

    • احمد

      فقط مشکلات ما همین بود که با مقایسه بجا ی شما کل مشکلات حل شد . خدا خیرتون بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نخون عزیزمن برو مشکلاتتو حل کن:/

    • بدون نام

      به نظرم در کل میشل شیکتر لباس میپوشه.

    • بدون نام

      چرابیخودی جو گیر میشید ؟ مشل خوشتیپتر از ملانیاس:))؟؟!جوکه
      خب واضحه استایله ملانیا ترامپ بهتره حالا شما از شخصیتش و گرون بودن لباساش خوشت نمیاد یه بحث دیگس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبایی در سادگیه

    • بدون نام

      زیبایی در سادگیه؟؟!!
      مردم ما کی میخان متوجه این جمله شن وقتی میگن ساده خوشگلتره منظور نچرال بیوتیه یعنی کسی ک خوشگله و نیازی ب ارایش نداره،نه ک هر کی ارایش نداره میشه ساده و خوشگل!
      ساده و شیک (ملانیا )هم فرق داره با ساده و معمولی(میشل)پوشیدن

    • ساتی

      شما با این طرز فکر جهان سومی تجملگراتون نبایدم منظور این متن رو متوجه بشین ! اینجا نوشته ملانیا برای هر مراسمی چند برابر اون چیزی که نیاز بوده فقط پول لباس داده درحالیکه سادگی جنس و فرم لباس در عین شیکی برای امریکایی ها یجور حسن محسوب میشه ...........شما احتمالا همون کسایی هستین که با کفش پاشنه طلایی و کیف زنجیرطلایی یا سامسونت میرین دانشگاه بعد حس میکنین خوشتیپ عالمین خخخ

    • بدون نام

      حالاهرچی بپوشن به ماچه ‌

    • عسل

      خب ملانیا ترامپ از اول پولدار بوده و همیشه لباسهای گرون قیمت تنش میکرده .

    • بى نام

      لباسا و ماركاشون توى ايران هم هستن و ميشه از اينا گرونتر هم پيدا كرد، فقط صداش در نمياد!!! ميشناسم كسانى كه واسه چادر ميليونى پول ميدن، همه جا هست ادمايي كه لاكچرى هستن

    • بدون نام

      خوب حالا که چی با این محاسبه ای که در مورد لباسا شده چه چیزی گیر کسی میاد به جاش مطالب علمی آموزنده بذارید لطفا تا آدما رو هم به خاطر دوتا زن ینگه دنیا به جون هم نندازی

    • بدون نام

      ملانيا يه مدل هست و بهتر از ميشل ميدونه چي بپوشه و واقعا شيك تر از ميشل لباس ميپوشه

    • بدون نام

      چادر میلیونی کجا بود لباس ۲۰۰ میلیونی کحا

    • بدون نام

      اگه دقت کنید بالای صفحه نوشته ترجمه از پردیس بختیاری این نوشته مجلات امریکاست اونا مقایسه کردن نه سایت برترین ها از لحاظ تیپ فرقی ندارن هردوخوش تیپن فقط لباس ملانیا گرون تره اینجا میخواد همینو بگه

    • زعفری

      زیبایی سیاست روحل میکنه؟ اوباما به تحصیلاتش تکیه میکرد وایشون متاسفانه...!!!

    • بدون نام

      مقایسه شب و روز هست میشل غیر از زشت بودنش ،خیلی هم بی سلیقه بود .
      ملانیا مانکنه و میدونه چیکار کنه

    • شیما

      ملانیا ظاهر و استایل و تیپ خوب داره و میشل قلب مهربون و شخصیت خوب و صاف و ساده ای داره :-)تموم شد انفدر دعوا نمیخواد که

    • یاسمینا

      شیما جون به شدت با نظرت موافقم

    • شیما

      ممنونم از موافقتت

    • بدون نام

      واقعا نظرات و برداشت هاتون ساده انگارانه است
      اصل مطلب در مورد مردمی بودن استایل میشل اوباماست اون هم بانوی اول بوده و قطعا مثل من و شما لباساشو خودش از تو کمد درنمیاورده که تنش کنه اونم طراح لباس و... داشته که برای پوشش هر مراسمی براش لباس خاصی رو مشخص کنن ولی فرق اون با ملانیا توی قیمت لباس ها و تجملاتی بودنه میشل مثل اکثریت مردم کشورش لباس میپوشه اما ملانیا کاملا میخواد مرفه بودنش رو نشون بده

    • بدون نام

      تفلک میشل...

    • لیلا

      سواره از پیاده خبر نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج