۵۹۴۶۹۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

محاکمه مردی که پدر زن سابقش را کشت

داماد جنایتکارکه با همدستی برادرش، پدر زن سابق خود را در آپارتمانش کشته وجسدش را تکه تکه کرده بود صبح دیروز در برابر قضات شعبه دوم دادگاه کیفری تهران پای میزمحاکمه ایستاد.

روزنامه ایران: داماد جنایتکارکه با همدستی برادرش، پدر زن سابق خود را در آپارتمانش کشته وجسدش را تکه تکه کرده بود صبح دیروز در برابر قضات شعبه دوم دادگاه کیفری تهران پای میزمحاکمه ایستاد.
رسیدگی به این پرونده جنجالی از سال ۹۱ و در پی ناپدید شدن مرد ۷۴ ساله‌ای آغاز شد. کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی درتحقیقات دریافتند مرد سالخورده - حیدر- که ساکن خیابان پیروزی بوده برای آخرین بار با داماد سابقش دیدار داشته است.به همین خاطرمرد جوان تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه سرانجام راز جنایت را فاش کرد.
او گفت: «هنگامی که با این مرد سالخورده جروبحثم شد او ناگهان نقش زمین شد و مرد. وقتی دیدم جسدش را نمی‌توانم به جایی انتقال دهم موضوع رابه برادرم خبر دادم و با او جسدش را تکه تکه کردیم و در مکان‌های محتلف تهران رها کردیم. چون نمی‌خواستم بوی جسد ساختمان را فرا بگیرد.
بدین‌ترتیب حمید برادر وحید هم دستگیر شد و هر دو متهم سال گذشته تحت محاکمه قرار گرفتند و وحید به‌عنوان متهم ردیف اول به قصاص محکوم شد و برادرش حمید هم به حبس محکوم شد. اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی تأیید نشد چون به موضوع جنایت بر میت رسیدگی نشده بود.ضمن اینکه قضات دیوانعالی درخواست دیه وحبس برای هر متهم کردند.
بنابراین صبح دیروز هر دو متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی زالی وبا حضور قاضی اسلامی -مستشار- تشکیل جلسه داد و آنها بار دیگر پای میز محاکمه ایستادند.

پس ازمحاکمه و بیان آخرین دفاعیات متهمان، قضات وارد شور شدند تا درباره مجازات دو متهم به اتهام جنایت برمیت نیز تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      پناه بر خدا.اینا داعش هستن دیگه .فقط باید هر دو تا رو اعدام کنن .

      پاسخ ها

      • مرادکچل

        تونظرنده

    • بدون نام

      آخییی احیانا افغانی نبوده؟
      آخه میگن روحیه ایرانیا با این چیزا جور در نمیاد مردای ایرانی پدر زن نمیکشن!!!!
      راستی من یادم نمیاد افغان ها بعد از کشتن طرف رو مثله کرده باشن
      فکر کنم مثله کردن فقط با روحیه مردای ما جور در میاد
      کاش بجای این همه نژادپرستی و خود بزرگ بینی کمی واقعیت رو بپذیریم و به فکر چاره باشیم

      زن رو شیطان خطاب می کنیم چشم دیدن پیشرفت و آزادی زنان رو نداریم خودمون رو مالک جان و مال زن و فرزند مون میدونم دزدی میکنیم جنایت می کنیم مثله می کنیم پاش هم بیفته دم از فرهنگ و تمدن 2500 ساله میزنیم و دیگران رو آدم حساب نمی کنیم شاید همین خودپسندی های زیادی باعث شده به این روز بیفتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو اینو من حاضرم گوسفند قربونی زنها بشم، چون زنها فرشته اند و ماها همه از دامن همین زنها پر و بال گرفتیم، اگه کسی به زن توهین میکنه، اول از هر چیز خودش را حقیر ميدونه،

    • بدون نام

      کاربر11/48داری ازآب گل ماهی میگیری نه؟حالا افغانی ها چه ربطی به این موضوع دارندکه داری ازشون حمایت میکنی .افغانی ها هرغلطی دلشون خواست برند کشور خودشون انجا م بدند لازم نکرده تو بیای طرفدار حق وحقوق زنان ما باشی.

    • بدون نام

      بودن نام23:02 من همون کاربر 11:48 هستم ایرانی هستم و یک زن که دلش از به اصطلاح مردای کشورش خونه از وقتی صفحه حوادث برترین ها رو میخونم چیزی جز توهین و تحقیر از مردان با غیرت کشورم ندیدم کسایی که فقط زمانی ناموس پرست میشن که افغانی جنایتی کرده باشه مردان ایرانی میکشن تجاوز می کنن مثله میکنن و همین شما ها میاین با عناوین مختلف از قاتل و جانی دفاع می کنید زن رو شیطان میخونید و مقصر همه بدبختی هاتون زن ها میشن اگه مرد ایرانی میره پدر مادر همسر و کل خاندان زن رو به رگبار میبنده همین شما مرد های غیور ایرانی میاین و میگن دستش درد نکنه تا اینا باشن تو زندگی دیگران دخالت نکن چرا دخالت نکنن مگه دختر خودشون رو از سر راه آوردن که بدن دست یه نامرد تا هر بلایی خواست سرش بیاره یک بام دو هوا به این میگن یک افغان اگر پدر زن خودش رو با چاقو کشت میشه جنایت کار و همه مملکتش رو باید توهین و تحقیر کنیم ولی اگه یک مرد ایرانی کل خاندان زن رو به رگبار بست دستش درد نکنه خیلی مرد بوده!!!!!
      من از مرد افغانی نمیترسم خطری که از سمت مردان هموطنم تهدیدم می کنه صد برابر بالا تر و بدتره دیگه میترسم سوار ماشین بشم به جایی برم به مردی اعتماد کنم چرا چون اگه خدای نکرده اتفاقی برام افتاد درد اون اتفاق یک طرف و شنیدن این حرف یک طرف که حقش بوده کرم از خود درخته و و و
      من فقط به یک چیز ایمان دارم مرد باید مرد باشه و نجابت و غیرت داشته باشه ایرانی افغانی یا هر جایی بودنش اصلا مهم نیست
      برترین ها تو سایت شما به عنوان یک زن توهین زیاد شنیدم پس خواهش می کنم این کامنت رو سانسور نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج