۵۹۶۳۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

Google Pixel۲ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

می‌دانیم که گوگل مشغول کار روی مدل‌های جدید گوشی‌های Pixel است و همچنان شایعاتی از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. بر اساس گزارش‌های ۹to۵google گوشی Pixel که در اندازه کوچک‌تر عرضه می‌شود بدنه پشتی نقره‌ای تیره دارد و قاب جلویی، خاکستری خواهد بود.

مجله دیجی کالا - بیتا مرزبان: می‌دانیم که گوگل مشغول کار روی مدل‌های جدید گوشی‌های Pixel است و همچنان شایعاتی از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. بر اساس گزارش‌های ۹to۵google گوشی Pixel که در اندازه کوچک‌تر عرضه می‌شود بدنه پشتی نقره‌ای تیره دارد و قاب جلویی، خاکستری خواهد بود.
Google Pixel2 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟
Pixel 2 نیز گواهی IP68 دارد بنابراین در مقابل گردوغبار و آب مقاوم است. همچنین دوربین گوشی از قابلیت لرزشگیر الکترونیک پشتیبانی می‌کند و همان طور که گوگل ادعا کرده است تمرکز آن‌ها بر ساخت دوربینی بوده که در نور کم عکس‌های فوق‌العاده بگیرد.

از آن‌جا گوشی Pixel 2 پورت جک هدفون نخواهد داشت، گوگل قصد دارد USB نوع C را همراه با این گوشی ارائه دهد. Pixel 2 در نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد، یک صفحه نمایش ۴٫۹۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد که حاشیه‌های آن به اندازه‌ی مدل پارسال است و از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۶ استفاده خواهد کرد.
همچنین مدل‌های Pixel ۲ و Pixel ۲ XL به جز صفحه نمایش، تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت و هر دو از اندروید ۸٫۱ اریو بهره می‌برند. صفحه نمایش آن‌ها قابلیت تطبیق با نور محیط و همچنین گزینه همیشه روشن(always-on) دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج