جاباما
۵۹۷۳۴۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بزرگ تری گفتن، کوچک تری گفتن!

اگر بخواهیم بزرگ تر را از کوچک تر و نیز کوچک تر را از بزرگ تر تمیز دهیم، باید به چند مورد توجه کنیم. اگر نکات و فرمول های زیر را به خوبی و با دقت بخوانید، به سادگی خواهید توانست چیزهای بزرگ را از چیزهای کوچک تشخیص دهید.

ماهنامه خط خطی - حسن غلامعلی فرد: اگر بخواهیم بزرگ تر را از کوچک تر و نیز کوچک تر را از بزرگ تر تمیز دهیم، باید به چند مورد توجه کنیم. اگر نکات و فرمول های زیر را به خوبی و با دقت بخوانید، به سادگی خواهید توانست چیزهای بزرگ را از چیزهای کوچک تشخیص دهید.

- تخلفات پیشین همیشه از تخلفات پسین بزرگ تر است!

همیشه به یاد داشته باشید که تخلفات دولت های گذشته از دولت کنونی (حالا هر کنونی ای که بود!) بیشتر است. بارها در خبرها دیده و خوانده ایم که هرگاه دولتی جدید سر کار آمده است، از فرمول «دولت قبل آن قدر بد کار کرده که ما دستمون بسته است» استفاده کرده است. پس، هر گاه دولت جدیدی سر کار می آید، از همین فرمول بهره می برد.

- آمار کنونی همیشه از آمارهای پیشین بزرگ تر است!

در هر زمانی که زندگی کنید، آمار زمانه شما از آمار زمانه پیشین بزرگ تر و درازتر است. البته که با آمدن دولت های جدید آمارهای پیشین یکهو کوچک و نمودارها کوتاه می شوند و آمارهای تازه جای آمارهای قبلی خواهند رویید که هم بزرگ ترند، هم درازتر.

- تپه های احمدی نژادی از همه تپه ها بزرگ ترند!

به یاد داشتن این فرمول می تواند شما را به راحتی به پاسخ صحیح برساند و قبول شدن شما در کنکور بسیار ساده خواهدبود.

- بابک زنجانی بعلاوه خاوری از پنجاه میلیون بزرگ تر است یا کوچک تر؟

این فرمول نیز از آن فرمول های کار راه انداز است. هرگاه در جلسه امتحان به یکی از این دو اسم رسیدید، بدانید که گشادیِ علامت بزرگ تر همیشه سوی این دو اسم میل می کند.

- همیشه حقوق شما از هزینه ها کوچک ترند.

این فرمول مادر همه فرمول هاست. شما با دانستن این فرمول، می توانید بفهمید که چه چیزی بزرگ تر است و چه چیزی کوچک تر. البته دانستن این فرمول سبب بروز افسردگی و پیدا شدن اختلالات عصبی می شود، پس به محض یادگیری این فرمول هرچه سریع تر به روان پزشک مراجعه کنید و به هیچ وجه اخبار را دنبال نکنید. اصلا به شما چه که فلانی چقدر اختلاس کرده است؟

- زور مسئولان همیشه از شما بیشتر است.

این فرمول یا سبب بالا رفتن شما از پله های ترقی می شود، یا اینکه روزگارتان را سیاه و بیچاره تان می کند. ارگ شخص چاپلوس و جاه طلبی هستید، با به کارگیری این فرمول و چیدن بادمجان دور قاب مسئولین، می توانید به همه چیز برسید. اما اگر شخص مغرور و معتقد به زندگی سالمی هستید، کلاهتان پس معرکه است. خدا به دادتان برسد!

- سن خانم ها همیشه از سن شناسنامه ای آن ها کوچک تر است.

اگر این نکته را فراموش کنید، اسمتان را در فهرست تحریمی ها خواهندنوشت و روی کاناپه به خواب خواهید رفت!

- خون آریایی شما و تمدن دو هزار و پانصد ساله تان از همه دنیا بزرگ تر است.

این فرمول، فرمولی سُکرآور و توهم زاست. از به کاربردن این فرمول همراه با دارو و قرص برهیزید. همچنین، این فرمول را در جای خشک و خنک نگه دارید تا خدایی نکرده خیس نشود! شاید از خودتان بپرسید پس مبحث مساوی چه شد. باید بدانید که در این دوره و زمانه، هیچ چیزی با هیچ چیزی مساوی و برابر نیست. پس اگر در سوالات امتحانی چشمتان به علامت مساوی افتاد، یقین داشته باشید که آن سوال حتما انحرافی است و باید با طراح آن برخورد شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج