جاباما
۵۹۸۹۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

نمونه دیسکاوری از خودروهای لندرور، مشهورترین محصول این شرکت است. چندی پیش مدلی با طراحی و ساخت خاص به نام لندرور دیسکاوری SVX معرفی شد که خودرو آفرود این تولیدکننده را در جلد یک محصول لوکس قرار می‌دهد.

وب سایت گجت نیوز - آرمین ذوالفقار: نمونه دیسکاوری از خودروهای لندرور، مشهورترین محصول این شرکت است. چندی پیش مدلی با طراحی و ساخت خاص به نام لندرور دیسکاوری SVX معرفی شد که خودرو آفرود این تولیدکننده را در جلد یک محصول لوکس قرار می‌دهد.
رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

نمایشگاه خودرو فرانکفورت تاکنون میزبان محصولات مختلفی بوده است که توجه زیاد تولیدکنندگان به خودروهای سواری غیر شاسی‌بلند این امکان را در اختیار لندرور قرارداد تا دیسکاوری جدید خود را در میان انبوه توجهات معرفی کند. لندرور دیسکاوری SVX نخستین خودرو مدرن این برند به حساب می‌آید که به‌طور دستی مونتاژ شده و همه‌ی این‌ها تحت نظر مهندسان ویژه SVO انجام می‌شود.

رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

رینگ‌های اختصاصی در لندرور دیسکاوری SVX ، چه در جلو و چه در پشت ۲۰ اینچی هستند که پهنای ۲۷۵ میلی‌متر و فاق ۵۵ میلی‌تر دارند. سپر این خودرو به‌طورکلی در نسخه SVX تغییر کرده و طراحی جدیدی دارد که اجازه می‌دهد خودرو از شیب‌های تندتری نسبت به مدل استاندارد عبور کند.
رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

لندرور دیسکاوری SVXشاسی‌بلند جدید لندرور به پیشرانه‌ی قدرتمند جگوار لندرور تجهیز شده است. موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری آن با وجود سوپر شارژرها، قدرتی معادل ۵۲۵ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ نیوتن‌متر به چرخ‌های منتقل می‌کند. همان‌طور که گفتیم، خودرو عملکرد مناسبی را با دو دیفرانسیل خواهد داشت و پیشرفت‌هایی که برای سیستم تعلیق و فنربندی در نظر گرفته‌شده، همه چیز را برای یک رانندگی خارج از جاده‌ای مهیا می‌کند. فناوری کنترل تعادل در این خودرو به‌کاررفته است که بر اساس شیب و نوع مسیر، کارکرد فنربندی و چرخ‌ها را مدیریت می‌کند.
رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

مهندسان در تولید این مدل توجه ویژه‌ای به عملکرد در حالت دو دیفرانسیل داشته‌اند و این موضوع موجب شده تا بیش از پیش در مسیرهای خارج جاده‌ای کارآمد باشد. آخرین مدل دیسکاوری که نسل پنجم آن نیز بود، در سال ۲۰۱۶ معرفی شد که با داشتن ویژگی‌های نظیر استقامت و وزن نسبتا کم، به بهترین خودرو شاسی‌بلند زمان تبدیل شد؛ اما در نمونه‌ی جدید خودرو دیسکاوری، برای اولین بار از آپشن‌های SVX استفاده شده و اگر از آن استقبال مناسبی شود، به باقی خودروهای این شرکت نیز راه خواهد یافت.
رونمایی از خودروی قدرتمند لندرور دیسکاوری SVX

لندرور دیسکاوری SVXجعبه‌دنده دیسکاوری SVX از نوع ۸ سرعته خودکار بوده و به تنظیم دنده دوگانه مجهز شده است. سایر آپشن‌های فنی این خودرو، سیستم کنترل تعادل در سراشیبی، بهینه‌سازی پایداری، تحلیلگر مسیر در خصوص نوع عوارض محیط و تنظیم سختی فرمان و مدیریت گشتاور است. با توجه به برنامه حرکتی که در کامپیوتر سفری این خودرو ثبت شده، باید گفت لندرور این خودرو را برای رقابت‌های خودروهای آفرود نیز برنامه‌ریزی کرده است.

لندرور دیسکاوری SVXفضای داخلی این نسخه نیز تغییراتی را نسبت به نمونه‌ی معمولی به همراه داشته است و پوشش اصلی آن ساتن خاکستری رنگ است. همچنین در داخل، حاشیه دوزی‌های نارنجی به چشم می‌خورد که برای ایجاد توازن با بخش‌های نارنجی روی بدنه ایجاد شده است. لوگو X نیز بر روی کف‌پوش، صندلی‌ها، سپر‌ها و چرخ‌های ۲۰ اینچی خودرو دیده می‌شود که ظاهر خاصی به دیسکاوری SVX داده است.

در حال حاضر لندرور زمان عرضه و قیمت دقیق این خودرو را اعلام نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج