اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۰۴۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین فرصت «سوچی» برای حل بحران میانمار

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه‌ای گفت، آنگ سان سوچی، رهبر میانمار "آخرین فرصت" را برای متوقف کردن حملات ارتش این کشور علیه مسلمانان روهینجا که آوارگی صدها هزار تن از این مسلمانان و کشته شدن هزاران تن از آنها را در پی داشته در سخنرانی روز سه شنبه این هفته خطاب به مردم کشورش خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه‌ای گفت، آنگ سان سوچی، رهبر میانمار "آخرین فرصت" را برای متوقف کردن حملات ارتش این کشور علیه مسلمانان روهینجا که آوارگی صدها هزار تن از این مسلمانان و کشته شدن هزاران تن از آنها را در پی داشته در سخنرانی روز سه شنبه این هفته خطاب به مردم کشورش خواهد داشت.

آنتونیو گوترش به بی‌بی‌سی گفت: آنگ سان سوچی اگر همین الان وارد عمل نشود تراژدی به شدت وحشتناک خواهد شد.

این در حالی است که سازمان ملل پیش از این هشدار داده بود که حملات نیروهای میانماری علیه اقلیت روهینجا به سطح پاکسازی قومی رسیده است در حالی که میانمار این بهانه را مطرح کرده که حملاتش پاسخی به حملات شبه‌نظامیان روهینجا علیه نیروهای پلیس در ایالت راخین محسوب می‌شود.

گوترش در مصاحبه‌اش اظهار کرد: سوچی در سخنرانی روز سه شنبه خود به مردم کشورش آخرین فرصت را برای متوقف کردن خشونت‌ها خواهد داشت.

او ادامه داد: اگر سوچی همین الان وضعیت را متوقف نکند فکر می‌کنم که تراژدی شدیدا وحشتناک خواهد شد و متاسفانه دیگر نمی‌دانم که چطور می‌توان در آینده جلوی آن را گرفت.

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که اعضای اقلیت قوم روهینجا باید اجازه بازگشت به خانه‌هایشان را پیدا کنند.

او اظهار کرد که کاملا مشخص است که ارتش میانمار همچنان در این کشور دست بالا را در اختیار دارد و فشارها را برای اتفاقاتی که در راخین می‌افتد، وارد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج