۶۰۲۰۴۱
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی: مذاکره با آمریکا معنا ندارد

رییس جمهوری کشورمان با تاکید بر اینکه رفتار ترامپ-رییس جمهور آمریکا- همه زمینه‌های مثبت را از بین می‌برد، درباره مذاکره ایران با آمریکا گفت: وقتی از تغییر رژیم می‌گوید و تعهدات مهم دولت آمریکا را زیر پا می‌گذارد، دیدار و مذاکره معنا ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری کشورمان با تاکید بر اینکه رفتار ترامپ-رییس جمهور آمریکا- همه زمینه‌های مثبت را از بین می‌برد، درباره مذاکره ایران با آمریکا گفت: وقتی از تغییر رژیم می‌گوید و تعهدات مهم دولت آمریکا را زیر پا می‌گذارد، دیدار و مذاکره معنا ندارد.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری بخش‌هایی از گفت‌وگوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان با شبکه تلویزیونی ان بی سی را در توییتر خود منتشر کرد.

اسماعیلی نوشت:

«‏دکتر روحانی درگفتگو با NBC: مهم نیست چه کسی رییس جمهور آمریکا است؛ اینکه دولت آمریکا چگونه به قانون اساسی خود و تعهدات جهانی‌اش عمل می‌کند، مهم است.

‏رفتار ترامپ، همه زمینه‌های مثبت را از بین می‌برد. وقتی از تغییر رژیم می‌گوید و تعهدات مهم دولت آمریکا را زیر پا می‌گذارد، دیدار و مذاکره معنا ندارد.

‏آینده سیاست‌های آمریکا برای دولت‌ها، نخبگان و جهانیان قابل پیش بینی نیست. این بیش از همه به ضرر ملت آمریکاست. رابطه پایدار، تنها بر پایه اعتماد به آینده شکل می‌گیرد.

امنیت شبه جزیره کره برای ایران مهم است. روابط خوبی با ژاپن، کره جنوبی و چین داریم. همه را به پایان تهدید و تنش و حرکت در مسیر ثبات، آرامش و گفت‌وگو دعوت می‌کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول ترامپ

    • بدون نام

      عجب .عجب !!!!

    • بدون نام

      خیلی دیر فهمیدی!

    • بدون نام

      اخه تو به چیزت مینازی که اینجور صحبت میکنی نکنه به اقتصادت یا بیکاری..همون اول بگو نمیخواهیم با امریکا خوب شیم..نمیخواهیم فقر از چهره کشور بزدایی...منافع کشور برات مهم نیست وگرنه غیرمحال بوداینجورصحبت کردن درخانه حریف

    • بدون نام

      تازه فهمیدی؟گرچه هنوز هم باورنداری

    • بدون نام

      آفرین روحانی

    • محمد

      آقای روحانی شما از اول هم می دانستید مذاکره با آمریکا معنی ندارد ولی برای رای آوردن جوردیگر حرف زدی.ضعیف ترین افراد می دانند نباید به آمریکا اعتماد کرد مگر می شود شما ندانید.

    • محمد

      آقای روحانی شما از اول هم می دانستید مذاکره با آمریکا معنی ندارد ولی برای رای آوردن جوردیگر حرف زدی.ضعیف ترین افراد می دانند نباید به آمریکا اعتماد کرد مگر می شود شما ندانید.

    • بدون نام

      ایااینکه مارسمااعلام کنیم درهرکجای دنیاهرکس باامریکامبارزه کندازاوحمایت همه جانبه می کنیم معنی دارد مادستمال برداشته ایم ودنیال سردزدمی گردیم شاسدمن امثال من نفهمسم عقلای کشوربهترمی دانند امیدواریم کارراازاین که هست خرابترنکنند

    • زهرا

      خوبه الان متوجه شدید.... ای کاش به حرف رهبری گوش میکردید... ای کاش

    • بدون نام

      خدا شکر که این اقا بالاخره اعتراف کرد که کدخدا قابل اعتمادو مذاکره نیست .صحبتی که سالهاست مقام معظم رهبری فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد نیس و بارها به مسئولین تذکر میدادن اما متاسفانه. گوش شنوایی برای تذکرات ایشان نبود .

    • نادر

      آمریکا دنبال یک هدف است و آن تضعیف ایران است واین توطئه ای است سال ها دنبالش بوده و هست وقتی میبیند طبق توافق نامه برجام نمیتواند از سایت‌های نظامی ایران بازدید کنند وپی به اسرار نظامی ایران ببرند اینجور بازی درمیاره چون آمریکا بمعض اینکه از توان موشکی و دفاع هوایی ونظامی ما خبردار شود آنموقع به ما حمله نظامی خواهد کرد هر چند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی نباید هیچ وقت دشمن را دست کم بگیریم و آمریکا متجاوزترین کشور در طول تاریخ بوده و هست

    • حسین خانی

      مگه رهبر ما همون اول نگفتن امریکا قابل اعتماد نیست بعداز 38سال که مردم بدبختی کشیدن بعداز این چندسال که امور دولت دست شما افتید کاری بسرمردم اوردید که بیشترین فحشا بیشترین بدبختی بیکاری وغیره را سرمردم اوردید نطنز که ایناهمه شهید دادیم زجر کشیدیم پلم کردید حالا فهمیدی بخدا بازم نفهمیدی فردا روز اخر یکی دیه وعدهاته سهام عدالت اینم ببینیم چرا همه جابگن بزرگترین ..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج