۶۰۵۲۶۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آغاز صداگذارى «ما شما را دوست داریم خانوم یایا»

با پایان یافتن تدوین توسط شیما منفرد و تصحیح رنگ و نور در استودیوفام، صداگذاری و میکس نهایی فیلم سینمایی “ما شما را دوست داریم خانم یایا” به کارگردانى عبدالرضا کاهانى درA LA PLAGE STUDIO فرانسه انجام میشود.

فیلم نیوز: با پایان یافتن تدوین توسط شیما منفرد و تصحیح رنگ و نور در استودیوفام، صداگذاری و میکس نهایی فیلم سینمایی "ما شما را دوست داریم خانم یایا" به کارگردانى عبدالرضا کاهانى درA LA PLAGE STUDIO فرانسه انجام میشود.

آغاز صداگذارى «ما شما را دوست داریم خانوم یایا»

تدوین این فیلم توسط شیما منفرد مدتی قبل به پایان رسید و به تازگی علیرضا علویان صداگذاری فیلم کاهانی را آغاز کرده است. ساخت موسیقی فیلم نیز توسط کیت وات چیناکوته در تایلند انجام شود. پاز استودیو در حال برنامه ریزی برای اکران عمومی فیلم در کشور تایلند است و با مشخص شدن زمان آن، برای اکران فیلم در ایران تصمیم گیری می شود.

فیلمبرداری "ما شما را دوست داریم خانم یایا" در ماه های می و آپریل ۲۰۱۷ در کشور تایلند انجام شده است. فیلمی که محصول مشترک ایران و تایلند است و با حضور عوامل ایرانی و تایلندی جلوی دوربین رفته است.

در این فیلم رضا عطاران بعد از فیلم های "بی خود و بی جهت"، "اسب حیوان نجیبی است" و "استراحت مطلق" برای چهارمین بار با عبدالرضا کاهانی همکاری کرده است. به جز عطاران، حمید فرخ نژاد و امین حیایی نیز در این فیلم بازی کرده اند. نیتایا چایسری بازیگر تایلندی "ما شما را دوست داریم خانم یایا" است که نقش اصلی زن فیلم را بازی کرده است.

فیلمنامه این فیلم توسط عبدالرضا کاهانی نوشته شده است. فیلم تازه کاهانی در حالی بزودی آماده نمایش می شود که تکلیف اکران دو فیلم قبلی او "ارادتمند نازنین بهاره تینا" و "وقت داریم حالا" هنوز مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج