۶۰۵۸۸۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

عرضه‌ی High Sierra برای کامپیوترهای مک

شرکت اپل همان طور که در مراسم WWDC ۲۰۱۷ اعلام کرده بود، جدیدترین نسخه سیستم عامل macOS را امروز منتشر کرد. این سیستم عامل جدید که High Sierra نام دارد برای دستگاه‌های مختلف در سرتاسر دنیا منتشر شده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت اپل همان طور که در مراسم WWDC ۲۰۱۷ اعلام کرده بود، جدیدترین نسخه سیستم عامل macOS را امروز منتشر کرد. این سیستم عامل جدید که High Sierra نام دارد برای دستگاه‌های مختلف در سرتاسر دنیا منتشر شده است.
عرضه‌ی High Sierra برای کامپیوترهای مک
سیستم عامل جدید شرکت اپل کاملا رایگان عرضه شده و از فروشگاه اپل استور قابل دانلود است. باید به این موضوع اشاره کنیم در سیستم عامل High Sierra تغییرات اساسی در ظاهر به وجود نیامده است و بسیاری از تغییرات آن در زیر ساخت سیستم عامل بوده است.

شرکت اپل به این موضوع اشاره کرده که تمام مک‌بوک‌ها و ای‌مک‌هایی که از سال ۲۰۱۰ به بعد عرضه شده‌اند، مي‌توانند به این سیستم عامل جدید به‌روزرسانی شوند. البته چند مدل از آی‌مک‌های سال ۲۰۰۹ را می‌شود به macOS جدید آپدیت کرد.

سیستم عامل High Sierra از فایل‌های سیستمی جدیدی بهره می‌برد که Apple File System نام دارند. همچنین این سیستم عامل از فرمت جدید HEIF که برای تصاویر در نظر گرفته شده پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از استاندارد جدید ویدیوهای ۴K هم از دیگر ویژگی‌های این سیستم عامل به حساب می‌آید.

برخی از کاربران گفته‌اند که تجربه کار با سیری در سیستم عامل جدید بهتر از قبل شده و ابزار جدیدی برای ویرایش عکس در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. همچنین مرورگر سافاری هم با تغییرات خوبی همراه بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج