اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۰۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تیم رویایی مربی های لیگ قهرمانان اروپا

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه برگزار شد و امشب ادامه می یابد که مربیان سرشناس فوتبال اروپا جدال قهرمانی را ادامه خواهند داد.

وبسایت نود: هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه برگزار شد و امشب ادامه می یابد که مربیان سرشناس فوتبال اروپا جدال قهرمانی را ادامه خواهند داد.

سایت یوفا تیمی از مربیانی که در دوران بازی هم هم موفق بوده اند تشکیل داده است. این تیم با سیستم ۱-۱-۵-۳ است که چهره های سرشناسی نظیر زیدان، کونته، گواردیولا و سیمئونه در این ترکیب جای گرفته اند.

تیم رویایی مربی های لیگ قهرمانان اروپا

دروازه بان: سنول گونش (بشیکتاش)

گونش با ترابوزان اسپور شش دوره قهرمان لیگ ترکیه و سه دوره قهرمان جام حذفی ترکیه شد. وی ۱۵ سال در این تیم بازی می کرد که ۳۱ بازی ملی برای ترکیه داشت و پنج بار کاپیتانی تیم ملی کشورش را به عهده گرفت.

پیستون راست: سرجیو کونسیسائو (پورتو)

کونسیسائو در دوران بازی خود، دو بار با پورتو قهرمان لیگ شد و بعد از آن به لاتزیو پیوست که با این تیم فاتح جام در جام اروپا، سوپر جام اروپا، کوپا ایتالیا و سری آ شد. وی در ۵۶ بازی ملی برای پرتغال ۱۲ گل زد که در مقابل آلمان در یورو ۲۰۰۰ هت تریک کرد.

مدافع میانی: مائوریسیو پوچتینو (تاتنهام)

پوچتینو به عنوان یک مدافع سرسخت، هم بازی مارادونا در تیم نیولز اولدبویز در آرژانتین بود که پنج سال در این تیم توپ زد. وی در اروپا برای اسپانیول (که کوپا دل ری را برد)، پاریسن ژرمن و بوردو بازی کرد. پوچتینو ۲۰ بار هم برای تیم ملی آرژانتین بازی کرد.

مدافع میانی: دارکو میلیانیچ (ماریبور)

دارکو که در سن ۱۷ سالگی به پارتیزان ملحق شد با این تیم به قهرمانی لیگ دسته اول یوگسلاوی در سال ۱۹۸۷ شد و در سالهای ۱۹۸۹ و ۱۹۹۲ جام حذفی یوگسلاوی را فاتح کرد. وی تقریبا ۲۰۰ بازی برای این تیم داشت و بعد از آن در اشتورم گراتز دو قهرمانی لیگ اتریش و سه قهرمانی جام حذفی این کشور را آز آن خود کرد. وی ۴۲ بازی ملی برای اسلوونی و پنج بازی ملی برای یوگسلاوی انجام داد.

مدافع میانی: ماسیمو کاررا (اسپارتاک مسکو)

وی در سال ۱۹۹۱ به یوونتوس ملحق شد و در پست دفاع راست خوش درخشید و در سال ۱۹۹۳ جام یوفا را فتح کرد. بعد از آن در پست لیبرو بازی کرد که با یوونتوس در سال ۱۹۹۶ قهرمان اروپا شد هر چند که در فینال حضور نداشت. وی یک بازی ملی برای ایتالیا در کارنامه اش دارد و در سن ۴۴ سالگی در تیم ورسلی در لیگ دسته چهار ایتالیا از فوتبال بازنشسته شد.

تیم رویایی مربی های لیگ قهرمانان اروپا

پیستون چپ: جیووانی فن برونکهورست (فاینورد)

جیووانی فوتبالش را در فاینورد آغاز کرد و بعد از آن با رنجرز در فصل اولش قهرمان لیگ اسکاتلند شد. بازیکن اسبق تیم ملی هلند بعد از آن با آرسنال دو جام (لیگ و جام حذفی انگلیس) برد و در پیراهن بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۶ شد. وی فوتبالش را در فاینورد تمام کرد. آخرین بازی دوران فوتبال او با شکست مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ همراه شد. فن برونکهورست ۱۰۶ بازی ملی در کارنامه اش دارد.

هافبک میانی: جوزپ گواردیولا (منچسترسیتی)

گواردیولا که یک بازیساز صاحب سبک بود، در آکادمی بارسلونا رشد کرد که با این تیم شش قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی اروپا، یک قهرمانی جام در جام اروپا و دو قهرمانی جام حذفی کسب کرد. وی در تیمهای دیگری نظیر برشیا، رم، الاهلی قطر و دورادوس مکزیک هم بازی کرد. او ۴۰ بازی ملی برای اسپانیا داشت و مدال طلای المپیک را هم برد.

هافبک میانی: آنتونیو کونته (چلسی)

کونته فوتبالش را در تیم زادگاهش لچه آغاز کرد اما شهرتش را مدیون سیزده فصل حضور در یوونتوس است که با این تیم پنج قهرمانی لیگ، یک قهرمانی چمپیونزلیگ در سال ۱۹۹۶ ، یک قهرمانی جام یوفا در سال ۱۹۹۳ کسب کرد. کونته از سال ۱۹۹۶ به کاپیتانی یووه رسید که در دوران حضورش در این تیم ۲۰ بازی ملی برای ایتالیا انجام داد و به فینال جام جهانی ۱۹۹۴ و یورو ۲۰۰۰ رسید.

تیم رویایی مربی های لیگ قهرمانان اروپا

هافبک میانی: دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید)

سیمئونه که زمانی رکورد دار بازی ملی در آرژانتین بود، یک هافبک جنگنده بود که در لاتزیو، اینتر، اتلتیکو و سویا درخشید. او با اینتر قهرمان جام یوفا شد، با لاتزیو به قهرمانی سوپرجام اروپا رسید و با اتلتیکو فاتح لیگ اسپانیا شد.

هافبک هجومی: زین الدین زیدان (رئال مادرید)

زیزو درون زمین فوتبال یک جادوگر به تمام معنا بود. او فوتبالش را به صورت حرفه ای در بوردو آغاز کرد و بعد از آن راهی یوونتوس شد که در این تیم قهرمان سری آ و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد. زیدان در سال ۲۰۰۱ با شکستن رکورد وقت نقل و انتقالات به رئال مادرید ملحق شد که در این تیم هم قهرمان چمپیونزلیگ و لالیگا شد. زیزو در تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی و یورو شد که در آخرین بازی دوران فوتبالش در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل ایتالیا اخراج شد.

مهاجم : ارنستو والورده (بارسلونا)

والورده که در دوران فوتبالش لقب "مورچه کارگر" را از آن خود کرده بود در شش فصل در بیلبائو در ۱۷۰ بازی ۴۴ گل به ثمر رساند. او با اسپانیول به فینال جام یوفای ۱۹۸۸ رسید که با این تیم در ضرباتن پنالتی مقال لورکوزن شکست خورد. والورده دوران بازی کوتاهی هم در بارسلونا و مایورکا داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج