جاباما
۶۰۶۷۵۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دقت GPS گوشی‌ها به ۳۰ سانتی‌متر می رسد

شرکت برادکام تراشه جی‌پی‌اس جدیدی ساخته است که از سال آینده به بازار می‌آید و می‌تواند دقت جی‌پی‌اس گوشی‌های هوشمند را از ۵ متر به ۳۰ سانتی‌متر افزایش دهد.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: شرکت برادکام تراشه جی‌پی‌اس جدیدی ساخته است که از سال آینده به بازار می‌آید و می‌تواند دقت جی‌پی‌اس گوشی‌های هوشمند را از ۵ متر به ۳۰ سانتی‌متر افزایش دهد.
دقت GPS گوشی‌ها به 30 سانتی‌متر می رسد

برادکام با معرفی تراشه GPS جدیدی، به نام BCM۴۷۷۵۵، تحول بزرگ در جی‌پی‌اس گوشی‌های هوشمند را وعده داده است. به گفته برادکام با استفاده از این تراشه در گوشی‌های هوشمند دقت جی‌پی‌اس از ۵ متر به ۳۰ سانتی‌متر افزایش می‌یابد که فوق‌العاده است.

این تراشه جدید از ترکیب سیگنال‌های L۱ و L۵ جی‌پی‌اس برای یافتن موقعیت کاربران استفاده می‌کند؛ روشی که دقت بالایی دارد و تاکنون برای موارد تجاری به خدمت گرفته نشده بود. با کمک این دو سینگنال زمان اتصال ماهواره به گیرنده در زمان کمتری انجام می‎شود و در موقعیت‌های شهری شلوغ اختلال کمتری برای گیرنده جی‌پی‌اس به وجود می‌آید.

علاوه بر افزایش دقت و پایداری جی‌پی‌اس، تراشه جدید برادکام انرژی کمتری در مقایسه با تراشه فعلی جی‌پی‌اس مصرف می‌کند که موجب می‎شود شارژ دستگاه دیرتر تمام شود.

انتظار می‌رود این تراشه جدید در گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۸ مورد استفاد قرار گیرد؛ گوشی‌هایی مثل Galaxy S۹ سامسونگ که همیشه در استفاده از فناوری‌های جدید پیشتاز هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج