جاباما
۶۰۷۳۶۵
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

علی کریمی: تاوان بازی با نام مرا خواهند داد

علی کریمی در مورد اینکه به نظر می رسد مالک باشگاه از اسم شما سوء استفاده کرده اند گفت: حتما همینطور است و ایشان باید تاوان این کارش را بدهد. اینطور نیست که بیایند و از اسم ماها استفاده کنند و بعد هم بروند به ما بخندند. قطعا تاوان این کارشان را خواهند داد.

خبرگزاری مهر: علی کریمی که امروز هم تیم فوتبال نفت را تمرین داد در مورد این تغییرات و آمدن حمید درخشان به عنوان سرمربی گفت: من هم درخبرها شنیدم که سرمربی جدید معرفی شده است. با این حال طبق قراردادی که داشتم موظف هستم که در تمرین حضور داشته باشم.

وی در مورد پیامکی که برای مالک باشگاه ارسال کرده و خواستار انتخاب مربی شده بود گفت: قبل از آن هم پیامک هایی بابت مشکلاتی که هست ارسال شده بود و در انتها اعلام کرده بودم که اگر این مشکلات برطرف نشود به فکر مربی دیگری باشند. اما بخش های دیگر این پیامک ها منتشر نشده است. این پیامک مربوط به دو روز قبل از بازی با سپاهان بود. فکر می کنم هر کاری رفتارهای حرفه ای خاص خودش را دارد. اگر قرار به قطع همکاری هست باید از راهش وارد شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت ادامه داد: مالک باشگاه مشاوران زیادی دارد که به نظرم آنها چنین مشاوره هایی به او می دهند. امیدوارم طوری تصمیم گیری کنند که بعدا بیشتر از این ضرر نکنند.

علی کریمی در مورد اینکه گفته شده است که مالک باشگاه همه امکانات را برای این تیم فراهم کرده است گفت: اتفاقاتی در این چند روزه رخ داده است. توپ های تمرین ما چند مدل است. ایشان شاید چیزهای دیگری را می بینند. مدتهاست ما ایشان را ندیده ایم. اگر ایشان به این شرایط می گویند امکانات پس ما جایی ندیده ایم این امکانات را.

وی در مورد اینکه مدرک آسیایی ندارد و نمی تواند روی نیمکت بنشیند گفت: بحث این صحبت ها نیست. کارت من به عنوان سرمربی نمی تواند صادر شود ولی طبیعتا همکارانی که هستند می توانند به عنوان سرمربی معرفی شود. اما ایشان اصلا گذشته را فراموش کرده اند. آن موقعی که التماس می کردند تا ما بنشینند و یک عکس بندازند را فراموش کرده اند.

علی کریمی ادامه داد: به نظرم اگر سکوت کنند و اجازه بدهند مردم قضاوت کنند بهتر است. سکوت کردن به نفع شان خواهد بود و بیشتر کارها را خراب نمی کند.

وی در مورد اینکه حضور درخشان ماجرای تمرین پرسپولیس را تکرار نکند گفت: ایشان از زمانی که آمده است بیشتر از بنده که سرمربی تیم هستم مصاحبه کرده است. بروید آمار را دربیارید ببینید چقدر مصاجبه کرده است. البته اختیار خودشان را دارند. من تا روزی که هستم کارمان را انجام می دهیم.

کریمی ادامه داد: مالک باشگاه حق دارد که سرمربی تیمش را انتخاب کند اما باید قوانین و عرف را رعایت کند. ظاهرا ایشان اصلا تیم برایش مهم نیست و به مسائل دیگری فکر می کند. بهتر است که ایشان تصمیمی بگیرد که به نفع تیم نفت باشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: با یکی از مسئولان وزارت نفت صحبت کردم و گفتم وقتی ایشان یک ماه مالکیت باشگاه نفت را برعهده گرفته است چرا بار مالی ایجاد می کند برای باشگاه. شاید هم مقصر وزارت نفت است که تکلیف واگذاری تیم را مشخص نکرده است.

وی در مورد اینکه آیا درست است که آقای درخشان قدر خودش را نداند و وارد این مسائل شود گفت: ایشان مربی هستند و حق طبیعی شان هست که بخواهند مربیگری کنند. حرف من با مالک باشگاه است که باید اصول حرفه ای را رعایت کند.

علی کریمی در مورد اینکه به نظر می رسد مالک باشگاه از اسم شما سوء استفاده کرده اند گفت: حتما همینطور است و ایشان باید تاوان این کارش را بدهد. اینطور نیست که بیایند و از اسم ماها استفاده کنند و بعد هم بروند به ما بخندند. قطعا تاوان این کارشان را خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمید درخشان یکبار در پرسپولیس هم اینجوری رفتار کرد و نتیجه اش رو دید غیر اخلاقی و غیر حرفه ای

    • مهرشاد

      اسم تو علی هست ، فامیلت هم کریمی. مگه کی هستی که بخواد از اسمت سوءاستفاده کنه؟تو دیگه از همه لنگیا مغرورتری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هییییس از شماها که شش تا ششتا و۴تا ۴تا میخورید مگه پرروتر هم داریم چه رویی دارید

    • مسعود

      بنظر شما کدامشان مقصر هستند؟؟؟؟؟

    • استقلالی ام

      کریمی حق دارد .این جهانیان اصلا اصول حرفه ای بلد نیست

    • بدون نام

      واقعا.فوتبال مسخره...

    • بدون نام

      اقای کریمی درمقابل این روباه صفتان بداندیش کوتله نیا به هرقیمتی که باشه

    • بدون نام

      این علی کریمی هم فک کرده کیه؟اینقد خودتو نگیر شاخ مجازی

    • چهارتاپلیس

      اقای کریمی
      شما هر وقت مدرک آسیایی تون را گرفتید،بیاید اظهار نظر کنید

    • مازیار

      تو هم اگه عقل داشتی مربی این تیم نمیشدی . خودت رو مفت فروختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج