۶۰۸۱۶۳
۵۱۱۸
۵۱۱۸
پ

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

فروش لکسوس ال اس ۲۰۱۸ تا چندی دیگر در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد. همراه با مدل اصلی این خودرو یک مدل هیبریدی جذاب نیز عرضه خواهد شد که از برخی نکات جالبی بهره می‌برد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سدان هیبریدی کمپانی لکسوس، یعنی اتومبیل لکسوس ال اس ۲۰۱۸ (Lexus LS ۲۰۱۸) آشنا کنیم. در ادامه با بررسی مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت این محصول همراه ما باشید.
با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

فروش لکسوس ال اس ۲۰۱۸ تا چندی دیگر در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد. همراه با مدل اصلی این خودرو یک مدل هیبریدی جذاب نیز عرضه خواهد شد که از برخی نکات جالبی بهره می‌برد. این سدان جدید یک پیشنهاد عالی از سوی شرکت لکسوس برای عاشقان اتومبیل های مجهز به سیستم هیبرید است و ما از زمان معرفی این اتومبیل در نمایشگاه خودرو دیترویت، به شدت در انتظار بررسی دقیق‌تر آن بودیم.

ال اس ۲۰۱۸ از طراحی بسیار چشم نوازی بهره می‌برد. در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیک‌تری به این محصول که باید در رده سدان‌های سایز بزرگ قرار گیرد، داشته باشیم.

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

پیشرانه استاندارد به کار رفته در سدان جدید لکسوس یک مدل بنزینی V6 با تزریق مستقیم و توربوشارژ است که می‌تواند 416 اسب بخار و گشتاور 599 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز به صورت پیشفرض نیروی تولید شده را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند؛ اگرچه یک مدل مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک از لکسوس ال اس 2018 نیز موجود است. در نظر داشته باشید که این‌ها تماما مشخصات ال اس 500 معمولی است و قرار است سه مدل مختلف از این خودرو به عرضه درآید.

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

مدل هیبریدی این خودرو با نام ال اس ۵۰۰ اچ (LS ۵۰۰h)‌ نیز از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری قدرت می‌گیرد که دقیقا از نوع V۶ به کار رفته در مدل معمولی ال اس ۵۰۰ است، اما آن به منظور کاهش عملکرد چرخه اتکینسون، توربوها و ریتولز‌های خودش را از دست داده است. این موتور همچنین در مدل هیبریدی کوپه ال اس به نام LS ۵۰۰h Coupe‌ نیز یافت می‌شود. این موتور حاوی پاشش مستقیم D-۴S و اجزای بسیار سبک است که اجازه می‌دهد قدرت به ۶.۶۰۰ دور بر دقیقه رسیده و گشتاور طولانی‌تری ایجاد شود.

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

همانطور که در بسیاری از اتومبیل های هیبریدی تویوتا نیز می‌توان دید، این اتومبیل نیز از دو موتور و یک سیستم گیربکس CVT (جعبه دنده متغیر پیوسته)‌ برخوردار است. اضافه بر CVT، چهار دنده‌ی ثابت نیز به عنوان یک انتقال دهنده اتوماتیک برای بهبود دامنه دنده‌ها و خروجی عملکرد در سیستم خودرو تعبیه شده است. دنده‌ها در نقطه‌ی خروجی انتقال قرار می‌گیرند، جایی که آن‌ها RPM (دور بر دقیقه) را پیش از رفتن به چرخ‌ها تغییر می‌دهند. بدین ترتیب تا ۱۰ دنده در دسترس راننده قرار خواهد داشت تا خروجی گشتاور بهینه‌ای را در محدوده خود ارائه دهد، به طوری که دامنه وسیع‌تری از سرعت نسبت به اتومبیل‌های هیبریدی پیشین لکسوس ایجاد شود. جابجایی دنده‌ها اتوماتیک صورت می‌گیرد، اما شیفترهایی در ستون فرمان نیز برای کنترل دستی نصب شده است.

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید

در مجموع دو موتور سوخت فسیلی و الکتریکی این خودرو می‌توانند ۳۵۴ اسب بخار را تولید کننده و شتاب ۰ تا ۹۲ کیلومتر بر ساعت خودرو نیز تنها ۵.۱ ثانیه است.

با بهترین سدان هیبریدی لکسوس آشنا شوید
مدل اسپورت لکسوس ال اس ۲۰۱۸

به طور کلی لکسوس ال اس 2018 در سه مدل LS 500، LS 500h و LS F Sport عرضه خواهد شد که مدل سوم در کارایی و هندلینگ بهتر از دو مدل دیگر عمل می‌کند.مدل اسپورت شامل گزینه‌های رنگ سفارشی داخلی، رینگ‌های آلیاژ 20 اینچی و اندازه ویژه تایرها به منظور بالاترین عملکرد است. سیستم ترمز نیز به طور مشابهی ارتقا یافته است و پکیج پرفورمنس نیز یک سیستم VGRS، ARS و همچنین AS را برای بهبود عملکرد خودرو اضافه می‌کند.

قیمت لکسوس ال اس ۲۰۱۸

لکسوس ال اس ۲۰۱۸ از فوریه ۲۰۱۸ با قیمت پایه ۷۵ هزار دلار برای مدل اصلی LS ۵۰۰ به فروش خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج