جاباما
۶۰۸۹۷۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پلیوری که باتوجه به آب و هوا تغییر رنگ می‌دهد

پاییز و فصل سوئیشرت و پلیور رسیده است. اما پاییز امسال برگ درختان تنها چیزی نیستند که هرچه سردتر شودت، تغییر رنگ می‌دهند، این محصول خلاقانه حساس به گرما نیز از نخ تغییر رنگ دهنده ساخته شده است.

برترین ها: پاییز و فصل سوئیشرت و پلیور رسیده است. اما پاییز امسال برگ درختان تنها چیزی نیستند که هرچه سردتر شودت، تغییر رنگ می‌دهند، این محصول خلاقانه حساس به گرما نیز از نخ تغییر رنگ دهنده ساخته شده است. برند پوشاک مردانه ایتالیایی «Stone Island» با تجربه پارچه‌ها و نخ‌های غیرمتعارف همراه با انواع نوآوری‌ها مشهور شده است. آن‌ها برای مجموعه پاییز ۲۰۱۷ خود پلیورهای حساس به گرما را معرفی کرده اند که با توجه به آب و هوا رنگش تغییر می‌کند.
این مجموعه یک طراحی دولایه دارد، قسمت بیرونی از یک نخ مخصوص حساس به حرارت ساخته شده که وقتی با هوای سرد مواجه می‌شود تغییر رنگ می‌دهد و لایه داخلی از پشم خالص تشکیل شده است. این نخ ترموکرومیک از ترکیب رنگدانه‌های معمولی و رنگدانه‌های تغییر رنگ دهنده تشکیل شده است، بنابراین وقتی دمای بیرون تغییر می‌کند، رنگدانه‌های ترموکرومیک شفاف می‌شوند درحالیکه رنگ‌های معمولی ثابت می‌مانند. این تغییر رنگ آنی نیست، بنابراین لباس دائما بین دو رنگ مختلف تغییر رنگ می‌دهد و یک تاثیر سه بعدی چشمگیر ایجاد می‌کند. در حال حاضر سه ترکیب مختلف زرد/نارنجی، سبز زمردی/سبز ارتشی، فیلی/خاکستری تیره وجود دارد. این لباس‌های هوشمند ارزان نیستند و ۱۷۲۶ دلار قیمت دارند.
پلیوری که باتوجه به آب و هوا تغییر رنگ می‌دهد
پلیوری که باتوجه به آب و هوا تغییر رنگ می‌دهد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج