۶۰۹۶۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دومین جسد شناور غرق شده در خزر پیدا شد

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفتمین روز از عملیات جستجو برای یافتن خدمه شناور صیادی غرق شده در خزر ، بامداد امروز جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور در حوالی ساحل امین آبادکشف شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفتمین روز از عملیات جستجو برای یافتن خدمه شناور صیادی غرق شده در خزر ، بامداد امروز جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور در حوالی ساحل امین آبادکشف شد.
امیر ایزدی افزود: تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در دریا و تیم جستجو و نجات ساحلی هلال احمر در ساحل از ساعات آغازین وقوع این حادثه در روز جمعه گذشته و با وجود شرایط بسیار بد جوی و مواج بودن دریا ، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.
وی افزود: بالگردهای هلال احمر و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش نیز در شرایط مناسب برای پرواز ، گشت های هوایی بسیاری را انجام دادند.
ایزدی یادآور شد: این شناور خدمات صیادی چهار خدمه داشت که دو تن از آنان هندی تبار بودند و با پیدا شدن جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور عملیات جستجو برای یافتن ۲ خدمه بومی آن همچنان ادامه دارد.
شناور خدماتی صیادی فعال در مجموعه پرورش ماهی در قفس در محدوده حاجی بکنده ، جمعه گذشته در امواج خروشان خزر غرق شد. شناور فعال در حوزه پرورش ماهی در قفس، چهار سرنشین داشت که دو سرنشین آن هندی و دو سرنشین بومی بودند که صبح سه شنبه جسد یکی از خدمه هندی تبار آن در ساحل زیباکنار پیدا شد و امروز صبح نیز جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور در ساحل امین آباد یافت شد.

از وضعیت دو تن دیگر از خدمه بومی این شناور حادثه دیده ، هیچ خبری نیست و امدادگران خدمات دریایی بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی و هلال احمر همچنان در حال جستجو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج