۶۰۹۷۱۸
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

روایت تهیه کننده «گرگ و میش»

جزئیات جدایی «معتمدآریا» از «گرگ و میش»

پس از اعلام حضور فاطمه معتمدآریا در سریال «گرگ و میش» بسیاری از رسانه‌ها اخباری با موضوع پایان ممنوع التصویری این بازیگر در صداوسیما منتشر کردند. اما فاطمه گودرزی جایگزین او در این سریال شد .

آی سینما: پس از اعلام حضور فاطمه معتمدآریا در سریال «گرگ و میش» بسیاری از رسانه‌ها اخباری با موضوع پایان ممنوع التصویری این بازیگر در صداوسیما منتشر کردند. اما فاطمه گودرزی جایگزین او در این سریال شد و سپس همایون اسعدیان اعلام کرد که با این بازیگر در مورد بخش‌هایی از فیلمنامه به توافق نرسیدند و ممنوع التصویری او مطرح نبوده است. امروز تهیه کننده «گرگ و میش» گفت علی رغم علاقه معتمد آریا برای حضور در این سریال، طولانی بودن زمان فیلمبرداری این مجموعه عامل اصلی جدایی این بازیگر از «گرگ و میش» بوده است.
جزئیات جدایی «معتمدآریا» از «گرگ و میش»

پس از جایگزین شدن فاطمه گودرزی به جای فاطمه معتمد آریا در سریال «گرگ و میش»، همایون اسعدیان درباره انصراف فاطمه معتمدآریا از حضور در این مجموعه گفت: «با خانم فاطمه معتمدآریا توافقات مان را کرده بودیم. ایشان قرار بود در سریال حضور داشته باشند، برخلاف جوسازی‌هایی که انجام شد مبنی بر اینکه ایشان ظاهرا ممنوع‌التصویر هستند، ممنوع‌التصویر نیستند بلکه ما بر روی مواردی از فیلمنامه با ایشان به توافق نرسیدیم. از طرفی ایشان برنامه‌هایی برای سفرهای خارجی داشتند و ما احساس کردیم که امکان همکاری با هم را نداریم و این تصمیم ارتباطی به این نداشت که ایشان ممنوع‌التصویرند چرا که تلویزیون هم از این بازیگر استقبال کرده بود و هیچ مشکلی برای حضور ایشان نداشت.»

پس از گذشت بیش از ده روز از صحبت‌های اسعدیان، امروزحسین طاهری تهیه کننده «گرگ و میش» روایت جدیدی را در مورد عدم حضور فاطمه معتمد آریا در این سریال مطرح کرد و به صبا گفت: «از بهمن ماه کار پیش تولید این سریال را شروع کردیم و به موازات بازیگران اصلی این سریال، ۴۰۰ نفر از بازیگران تئاتر هم برای مان کار ارسال کردند. به همین نحوه بازیگران این سریال انتخاب شدند. ما در انتخاب بازیگر به خانم معتمدآریا رسیدیم ،از ایشان دعوت کردیم دو ماه هم باهم جلسه داشتیم.»

این تهیه کننده تلویزیون در پایان درباره علاقه معتمدآریا برای بازی در سریال‌های تلویزیونی هم گفت: «ایشان دوست داشتند در این مجموعه همکاری کنند، اما چون نقشی که قرار بود ایشان بازی کنند نقش طولانی و پرکار و پر رنگی بود و ایشان برنامه های از پیش تعیین شده ای داشتند ، برنامه های شان با زمان تصویربرداری تداخل داشت و مدت زمان زیاد کار ما مانع حضور ایشان در این سریال شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج