۶۱۰۰۶۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

مذاکره ایران با عربستان برای برگزاری حج عمره

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس جزئیات مذاکرات ایران با مقامات عربستان برای برگزاری عمره مفرده را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سیدحسن حسینی‌شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم محدودیت‌های زمانی، حج تمتع امسال به نحو خوبی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مذاکرات برای برقراری حج تمتع قدری زمان‌بر شده بود، بیم آن می‌رفت که مشکلاتی در راه اعزام حجاج ایرانی ایجاد شود که بحمدالله با تدابیر سازمان حج و زیارت و عوامل دخیل در این موضوع حج خوبی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث اسکان حجاج ایرانی در دو ماه منتهی به زمان برقراری حج تمتع حل و فصل شد، افزود: خدمات‌رسانی به حجاج نیز در ایام حج ابراهیمی وضعیت مناسبی داشت.

نماینده مردم شاهرود در مجلس با بیان اینکه در زمان حج تمتع نیز مذاکراتی برای برقراری عمره مفرده برگزار شده بود، اظهار داشت: تاکنون این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس تصریح کرد: در مذاکرات انجام گرفته تاکنون درباره زمان اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده توافق صورت نگرفته است.

حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه طبق گفته مسئولان حج و زیارت مذاکرات برای برقراری عمره مفرده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ابتدا باید مذاکرات به نتیجه‌ای مطلوب برسد و سپس نهادهای ذی‌صلاح درباره نحوه برقراری عمره مفرده نظر بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      ظاهرامسئولان ایرانی که البته هیچ اهمیتی به سلامت حجاج بیت الله نمیدن باانجام حج امسال گویا قند توی دلشان تب شده وبا یک لبخند ظاهری وهابی های پلید قافیه راباخته ویک دل نه صد عاشق این موجودات ؟ شدند یکی نیست باین حضرات بگوید بابا این وظیفه این مسلمان نماهاست که ازهمه مهمانان خانه خدا پذیرایی کنند شما چرا ازاین رفتار انها اینهمه شاد وخندان هستید باداشتن چنین مسئولان ذلیلی جادارد که بخودمان ببالیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج