جاباما
۶۱۱۱۷۸
۱ نظر
۵۱۱۷
۱ نظر
۵۱۱۷
پ

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

یک عمر زندگی طولانی خوب است اما یک عمر زندگی کردن به روش خودت خوبتر. صاحبان این رکوردها انسان های کهنسالی هستند که یک کار عجیب و باورنکردنی انجام داده اند و در مجله گینس نام آن ها ثبت شده است. مثل بچه دار شدن در سن کهنسالی، ازدواج یا خیلی چیزهایی دیگر…

وبسایت بدونیم - مریم اسدی: یک عمر زندگی طولانی خوب است اما یک عمر زندگی کردن به روش خودت خوبتر. صاحبان این رکوردها انسان های کهنسالی هستند که یک کار عجیب و باورنکردنی انجام داده اند و در مجله گینس نام آن ها ثبت شده است. مثل بچه دار شدن در سن کهنسالی، ازدواج یا خیلی چیزهایی دیگر…

کهنسال ترین زنی که مادر می شود

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

ماریا دل کارمن "Maria del Carmen Bousada Lara" کهنسال ترین مادری است که در سن ۶۷ سالگی دوقلو به دنیا می آورد. متاسفانه چند سال بعد دچار سرطان شده و در سال ۲۰۰۶ از دنیا می رود. ماریا پس از مدتی که تحت درمان باروری بود در این سن باردار می شود.

کهنسال ترین مردی که پدر می شود

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

کهنسال ترین مردی که پدر می شود Ramajit Raghav نام دارد. او برای اولین بار در سن ۹۴ سالگی پدر شد و دو سال بعد در سن ۹۶ سالگی صاحب فرزند دوم شد. رکورد دیگر کهنسال ترین پدر دنیا متعلق به یک پدر استرالیایی به نام Les Colley است که در سن ۹۲ سالگی بچه دار می شود.

کهنسال ترین ورزشکار

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

ارنستین شفرد تا سن ۵۶ سالگی هرگز ورزش نکرده بود و به تشویق و اصرار خواهرش در باشگاه ثبت نام می کند. متاسفانه ۲ سال خواهرش از دنیا می رود و برای مدتی شفرد ورزش را ترک می کند.۲ سال بعد شفرد خواهرش را در خواب می بیند که او را بار دیگر برای ادامه ورزش تشویق می کند. شفرد در ۷۱ سالگی در اولین مسابقه بدنسازی شرکت می کند و رکورد گینس را به عنوان کهنسال ترین بدنساز ثبت می کند. اکنون در ۸۱ سالگی هر روز ۱۰ مایل می دود و ۴ روز در هفته ورزش قدرتی انجام می دهد.

کهنسال ترین تازه عروس و داماد

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

در سال ۲۰۱۵ جورج در سن ۱۰۳ سالگی با دورین در سن ۹۱ سالگی با هم ازدواج می کنند. مجموع سن آن ها ۱۹۴ سال است که رکورد کهنسال ترین تازه عروس و داماد را در مجله گینس ثبت کرده است. متاسفانه جورج چند روز بعد از اولین جشن سالگرد ازدواجشان از دنیا می رود.

کهنسال ترین خلبان

کهنسال‌ترین رکوردهای گینس

ارنی الی اسمیت خلبان ۹۹ ساله حرفه خلبانی را از سال ۱۹۴۶ آغاز کرد. او ۷۰ سال است که به خلبانی مشغول است و هرگز تصمیم ندارد از پرواز دست بردارد.

کهنسال ترین مربی یوگا

برای خیلی ها در سن بالا گرفتن انگشت پا سخت است اما این کار برای کهنسال ترین مربی یوگا Tao Porchon-Lynch به سادگی یک کار بچه گانه است. تائو در سن ۹۸ سالگی بدنی انعطاف پذیرتر از سن ۵۰ سالگی اش دارد.
کهنسال‌ترین رکوردهای گینس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      ای جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج