جاباما
۶۱۱۲۶۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تیزر فیلم جدید مایکل فاسبندر

تیزر فیلم جنایی «آدم برفی»

فیلم جنایی «آدم برفی» (The Snowman) به نویسندگی حسین امینی فیلمنامه‌نویس ایرانی مقیم انگلستان و کارگردانی توماس آلفردسن از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در سینماهای امریکای شمالی اکران می‌شود.

آی ‌سینما: فیلم جنایی «آدم برفی» (The Snowman) به نویسندگی حسین امینی فیلمنامه‌نویس ایرانی مقیم انگلستان و کارگردانی توماس آلفردسن از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در سینماهای امریکای شمالی اکران می‌شود. امینی فیلمنامه این تریلر جنایی معمایی را بر اساس رمان پرفروش یو نسبو روزنامه‌نگار و نویسنده نروژی و با مشارکت پیتر استراون نوشته است.

این فیلم ۱۲۵ دقیقه‌ای با حضور بازیگران مطرحی شامل مایکل فاسبندر، ربکا فرگوسن، شارلوت گنزبور، وال کیلمر و جی. کی. سیمونز مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه داستان «آدم برفی» آمده است: زمانی‌که هری هول کارآگاه ارشد و نخبه دایره جنایی (فاسبندر) درگیر پرونده زنی می‌شود که با بارش اولین برف ناپدید شده، از ظهور دوباره قاتلی زنجیره‌ای با نام مستعار «آدم برفی» دچار هراس و وحشت می‌شود. او با کمک همکاری باهوش و زیرکش (فرگوسن) موفق می‌شود ارتباط میان پرونده قربانی جدید با پرونده‌های حل نشده قدیمی را کشف کند. هول با تمام توان سعی می‌کند این اهریمن بی‌رحم را تا پیش از بارش برف سال بعد به دام بیاندازد.

امینی نویسنده و کارگردان ۵۱ ساله امریکایی در سال ۱۹۹۸ برای فیلم «بال‌های کبوتر» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. اولین فیلم بلند او در مقام کارگردان با عنوان «دو چهره ژانویه» و با بازی اسکار آیزاک در سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت که با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبه‌رو شد (۸۲ درصد امتیاز سایت «راتن تومیتوز»).

استودیوی یونیورسال قصد دارد محصول جدیدش را یک هفته زودتر از گیشه امریکا (از ۱۳ اکتبر) در سینماهای انگلستان اکران کند. تیزر «آدم برفی» را می‌توانید بالای صفحه با زیرنویس فارسی تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیزر فیلم جنایی «آدم برفی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج