adexo3
۶۱۳۰۴۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تذکر به روحانی در مورد کاهش ارزش پول ملی

نمایندگان قم، ارومیه، تهران و اسدآباد در تذکری به رئیس‌‌جمهور عنوان کردند که متاسفانه همچنان شاهد کاهش ارزش پول ملی نسبت به سایر ارزها هستیم. چگونه می‌توانید ضرر و زیان حاصل از این کاهش ارزش پول ملی را جبران کنید.

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۱۹ مهر ۹۶) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

ناهید تاج‌الدین، سعیدی‌مبارکه و زهرا ساعی نمایندگان اصفهان، مبارکه و تبریز در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند که تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات ویژه به نابینایان اندیشیده شود.

نادر قاضی‌پور، احمد امیرآبادی، علیرضا محجوب، محمدحسین فرهنگی، اکبر رنجبرزاده، سیدمرتضی خاتمی، امیرخجسته و ابوالفضل ابوترابی نمایندگان ارومیه، قم،تهران، تبریز، اسدآباد، ماهنشان، همدان و نجف‌آباد در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار تسریع در پرداخت پول گندمکاران کشور با سود دیرکرد آن شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در معرفی وزرای نیرو و علوم شدند.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که به کارگیری مدیران ناکارآمد و ناتوان در پست‌های مدیریتی باعث تفرقه بین بدنه این وزارتخانه شده و کار به کندی پیش می‌رود.

احمد امیرآبادی، نادر قاضی‌پور و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم قم، ارومیه، تبریز به وزیر آموزش و پرورش لزوم بازنگری و الحاق مجدد نام و تصویر دریاچه ارومیه کتب درسی دانش‌آموزان سراسر کشور را متذکر شدند.

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر به رئیس‌جمهور لزوم تسریع در تدوین آئین‌نامه قراردادهای مهم نفتی برابر ماده ۵ قانون نفت مصوب سال ۹۰ را متذکر شد.

سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب به وزیر آموزش و پرورش ضرورت صدور دستور عاجل برای رسیدگی به وضعیت نامناسب شهرستان‌های میناب، رودان،‌جاسک،‌سیریک و بشاگرد را متذکر شد که عمده مشکلات این مدارس ریزش سقف، فرسودگی، نشست و ترک دیوار کلاس‌ها به علت طول عمر ساختمان مدارس است.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که مدیریت ضعیف و ناکارآمد باشگاه استقلال موجب تشتت در اداره این باشگاه شده و آثار آن در شکست‌های پیاپی تیم فوتبال این باشگاه ظاهر شده است. چرا وزارت ورزش در انجام وظایف قانونی خود در قبال این باشگاه کوتاهی می‌کند؟

سیده فاطمه ذوالقدر، سیده فاطمه حسینی، پروانه مافی، فریده اولاد قباد، زهرا ساعی، سکینه الماسی، ناهید تاج‌الدین نمایندگان تهران، تبریز، عسلویه، اصفهان، به وزیر اقتصاد در مورد عدم کنترل نرخ ارز و لزوم توجه به این موضوع، تذکر دادند.

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا بانک‌ها در مورد بخشودگی سود دیرکرد وام‌های زیر یکصد میلیون تومان را سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر دفاع عنوان کرد که چرا به قانون بودجه سال ۹۶ در مورد خرید خدمت فرزندان ایثارگران عمل نمی‌شود و همچنین وی به وزیر دفاع در مورد عدم اجرای قانون مصوب در برنامه ششم مربوط به کسر خدمت فرزندان ایثارگران تذکر داد.

احمد امیرآبادی،‌نادر قاضی‌پور،‌علیرضا محجوب، اکبر رنجبرزاده نمایندگان قم، ارومیه، تهران و اسدآباد در تذکری به رئیس‌‌جمهور عنوان کردند که متاسفانه همچنان شاهد کاهش ارزش پول ملی نسبت به سایر ارزها هستیم. چگونه می‌توانید ضرر و زیان حاصل از این کاهش ارزش پول ملی را جبران کنید و همچنین این نمایندگان به رئیس‌جمهور لزوم توجه هر چه بیشتر به افزایش توان دفاعی کشور را متذکر شدند و نیز به وزیر بهداشت لزوم توجه جدی به امنیت غذایی کشور و ممانعت از استفاده از محصولات تراریخته در صنایع مواد غذایی به عنوان مواد اولیه را متذکر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ببینید سیستم چقدر پایداره که اون سر دنیا طرف یه حرفی زده دلار 500 کشیده بالا
      ما هم دلمون خوشه داریم زندگی میکنیم

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس اون موقع که دکتر محمود دلار رو از 900 تومن به 4000 تومن رسوند چرا ساکت بودند ؟؟؟ جدا چرا ؟ الان همه بلبل شدن

    • بدون نام

      عجبا بالاخره چند تا نماینده راجع به کاهش ارزش پول ملی صدداشون درآمد

    • امینی

      همش سیاه بازیه....نماینده ها هم دنبال منافع خودشون هستن...کسی دلش برا ملت نسوخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج