۶۱۳۰۵۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

واکنش اوباما و کلینتون به رسوایی اخلاقی واینستاین

با گذشت پنج روز از انتشار گزارش جنجالی روزنامه نیویورک تایمز درباره اتهامات جنسی هاروی واینستاین و اضافه شدن گزارش اتهامات جدید مبنی بر تجاوز این تهیه‌کننده سینما به سه زن، هیلاری کلینتون بالاخره سکوتش را شکست

آی ‌سینما: با گذشت پنج روز از انتشار گزارش جنجالی روزنامه نیویورک تایمز درباره اتهامات جنسی هاروی واینستاین و اضافه شدن گزارش اتهامات جدید مبنی بر تجاوز این تهیه‌کننده سینما به سه زن، هیلاری کلینتون بالاخره سکوتش را شکست و به خبر رسوایی اخلاقی این چهره بانفوذ هالیوود که به عنوان یکی از حامیان سرشناس حزب دموکرات شناخته می‌شود واکنش نشان داد. ساعاتی بعد از انتشار بیانیه کلینتون، باراک و میشل اوباما هم در بیانیه‌ای از شنیدن اخبار مربوط به رسوایی هاروی واینستاین ابراز انزجار کردند.
واکنش اوباما و کلینتون به رسوایی اخلاقی واینستاین

واینستاین تهیه‌کننده سینما و یکی از بنیاگذاران اصلی استودیوی مستقل واینستاین کمپانی از حامیان و مدافعان صریح کلینتون در انتخابات اخیر ریاست جمهوری امریکا و همچنین باراک اوباما رییس جمهور پیشین ایالات متحده بوده است.

کلینتون روز گذشته (سه‌شنبه)، در واکنش به جنجال اخیر ضمن تمجید از زنانی که برای افشای رسوایی‌های واینستاین پیش‌قدم شده‌اند، ابراز امیدواری کرد این اقدام سرآغاز پایان دادن به چنین رفتارهایی باشد. بیانیه رسمی کلینتن درست ساعاتی بعد از انتشار گزارشی جدید مبنی بر اتهام تجاوز این تهیه‌کننده سینما به سه زن منتشر شد.

در بخشی از بیانیه کلینتون آمده است: «افشاگری‌هایی که در مورد هاروی واینستاین صورت گرفته، مرا دچار هول و وحشت کرده است. رفتاری که از سوی زنانی که پا پیش گذاشته‌اند توصیف شده، غیر قابل تحمل است. شجاعت آنها و حمایت دیگران در کمک به توقف چنین رفتاری حیاتی است.»

باراک و میشل اوباما هم در واکنش به اخبار مربوط به این رسوایی جنجالی نوشته‌اند: «من و میشل از شنیدن اخبار اخیر درباره هاروی واینستاین دچار انزجار و بیزاری شده‌ایم. هر مردی که به چنین سبک و سیاقی باعث تحقیر و تضعیف زنان شود، فارغ از شهرت و ثروت مستحق محکومیت است. باید قدردان شجاعت زنانی باشیم که پا پیش گذاشتند و از داستان دردناک‌شان پرده برداشتند. و ما همگی باید به فرهنگ‌سازی کمک کنیم. به دختران‌مان قدرت ببخشیم و به پسران‌مان حرمت و شرافت بیاموزیم تا کم‌تر شاهد سر زدن چنین رفتارهایی در آینده باشیم.»

نکته جالب آن‌که علاوه بر حمایت مالی و معنوی واینستاین از رییس جمهور پیشین امریکا، مالیا دختر میشل و باراک اوباما دوران کارآموزی‌اش را در واینستاین کمپانی گذرانده است؛ استودیوی مستقلی که یک‌شنبه گذشته، با رای اعضای هیت مدیره‌اش هاروی واینستاین از مقام و سمت خود در این کمپانی اخراج شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج