۶۱۳۰۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۳۷ هزار کاربر قربانی افزونه جعلی Adblock Plus

افزونه جعلی Adblock Plus که موفق شده بود در سایت رسمی کروم وارد شود تا به این لحظه ۳۷ کاربر مرورگر کروم را قربانی خود ساخته است.

وب سایت شبکه - حمیدرضا تائبی: افزونه جعلی Adblock Plus که موفق شده بود در سایت رسمی کروم وارد شود تا به این لحظه ۳۷ کاربر مرورگر کروم را قربانی خود ساخته است.
37 هزار کاربر قربانی افزونه جعلی Adblock Plus

اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که افزونه Adblock Plus را در مرورگر کروم مورد استفاده قرار می‌دهید و به تازگی این افزونه را دانلود کرده‌اید بهتر است همین امروز افزونه‌ای که نصب کرده‌اید را مورد بررسی قرار دهید. به دلیل این‌که یک نسخه جعلی از افزونه Adblock plus موفق شده است از فرآیند احراز هویت گوگل با موفقیت عبور کرده و خود را به جای افزونه واقعی در فروشگاه رسمی کروم جا بزند.
گوگل پس از آن‌که کاربری به نام SwiftOnSecurity در توییتی به این موضوع اشاره کرد افزونه فوق ‌را از فروشگاه کروم حذف کرد، با این وجود بر اساس گزارش منتشر شده ۳۷ هزار کاربر قربانی افزونه جعلی شده‌اند.
37 هزار کاربر قربانی افزونه جعلی Adblock Plus

SwiftOnSecurity می‌گوید این افزونه جعلی از سوی یک توسعه‌دهنده جعلی طراحی شده و از کلمات کلیدی و نام محبوب افزونه Adblock Plus استفاده کرده است. در حقیقت شناسایی افزونه جعلی فوق از سوی کاربران کار سختی بوده، به واسطه آن‌که نام طراح Adblock Plus بوده و همچنین تعداد قابل توجهی بررسی در ارتباط با این افزونه جعلی به ثبت رسیده است. زمانی که افزونه فوق روی سامانه کاربران نصب شود به شکل فزاینده‌ای تبلیغات مختلف را به سمت مرورگر آن‌ها روانه کرده و زبانه‌های زیادی را در مرورگر کاربر باز می‌کند.
در حال حاضر هنوز به درستی مشخص نیست افزونه فوق در کنار باز کردن تبلیغات مخرب چه کار دیگری را انجام می‌دهد. به عنوان یک راهنمایی کلی اگر افزونه Adblock Plus را روی مرورگر خود نصب کردید اما در ادامه مشاهده کردید پس از دانلود و نصب تبلیغات تصادفی را مشاهده می‌کنید، اطلاع داشته باشید که افزونه جعلی را نصب کرده‌اید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج