اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۵۰۴۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ظریف: دیگر هیچ کس به آمریکا اعتماد نمی کند

وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه برجام هنوز یک پیروزی دیپلماسی است، گفت: هیچکس از این پس در مذاکرات بلند مدت به دولت آمریکا اعتماد نخواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه برجام هنوز یک پیروزی دیپلماسی است، گفت: هیچکس از این پس در مذاکرات بلند مدت به دولت آمریکا اعتماد نخواهد کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که حدود دو سال برای حصول توافق هسته‌ای تلاش کرد، تاکید دارد که این توافق همچنان یک پیروزی دیپلماسی به شمار می‌آید چراکه تمام طرف‌های توافق غیر از آمریکا به‌طور قوی پای توافق ایستاده‌اند.

ظرف در گفت‌وگو با سی‌بی‌اس نیوز قاطعانه گفت که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای تائید نکردن توافق هسته‌ای اعتبار آمریکا در عرصه بین‌الملل را تضعیف می‌کند.

وی تصریح کرد: هیچکس دیگری از این پس در مذاکرات بلند-مدت به آمریکا اعتماد نخواهد کرد، زیرا طول هر تعهدی، مدت زمان هر تعهدی از الان به بعد، با هر دولتی در آمریکا یادآور دوران این رئیس جمهور(دونالد ترامپ) خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اگر خودت فهمیده باشی که آمریکا غیرقابل اعتماده برای ملت کفایت میکنه

    • بدون نام

      نکن خب.بعدش؟

    • محمد

      از اول مثل روز برای ما روشن بود که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد وتعجب می کنم کسی که خود را سیاستمدار می داند بعد از این همه هزینه می گوید به آمریکا نمی شود اعتماد کرد.

    • محمد

      از اول مثل روز برای ما روشن بود که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد وتعجب می کنم کسی که خود را سیاستمدار می داند بعد از این همه هزینه می گوید به آمریکا نمی شود اعتماد کرد.

    • دانیال

      رهبر عزیزمون فرمودند که اعتماد نکنید به امریکا ولی کسی گوش نکرد

    • بدون نام

      دیوانه سنگی درچاه می اندازد هزارعاقل نمی تواند انرابیرون بیاورد. یابخوانیدیک دیوانه بااطلاع کامل ازنداشتن بمب اتم ایرانی که چهل سال بااوبه مبارزه پرداخته وتمام دنیاراکه درتمام این چهل سال جزحمایت ازاویاگفتن پیام محکوم کردن کاری نمیداند بعدازخدای نکرده بمب اتم شلیک کندچون ازدیوانه هیچ اطمینانی نیست چه بایدکرد پس مطمین باشیدکه حق باکره شمالی میباشدلایقل درچندنقطه ازکشورش می تواندمقابله به مپل کند.چراکه بعدازشلیک بمب اتم بجزمحکوم کردن ازاین قدرتهاکاری بیشتر بر نمی اید. این بشرخودرا بدیوانگی زده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج