۶۱۵۰۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از هدست واقعیت مجازی ۸K

استارت‌آپ Pimax در چین موفق به طراحی و معرفی هدست واقعیت مجازی ۸K شد که عمق میدان آن ۲۰۰ درجه است و از نمایشگر CLPL بهره می‌برد.

وب سایت کلیک: استارت‌آپ Pimax در چین موفق به طراحی و معرفی هدست واقعیت مجازی ۸K شد که عمق میدان آن ۲۰۰ درجه است و از نمایشگر CLPL بهره می‌برد.
رونمایی از هدست واقعیت مجازی ۸K

فناوری جذاب و پرطرفدار واقعیت مجازی در جهان روزبه‌روز در حال پیشرفت است. از توسعه کیفیت گرفته تا استفاده از این فناوری در بخش‌های مختلف زندگی تنها بخشی از اخبار این روزهای فناوری واقعیت مجازی به شمار می‌رود.

به‌ تازگی نیز استارت‌آپی در چین نوعی هدست واقعیت مجازی طراحی کرده که دارای رزولوشن تصویر ۸K و ابعاد ۲۱۶۰ در ۷۶۸۰ پیکسل است و عمق میدان آن به ۲۰۰ درجه می‌رسد. این هدست می‌تواند بهترین کیفیت را در فناوری واقعیت مجازی به نمایش بگذارد و مشکلی که در بسیاری از هدست های واقعیت مجازی باعث کاهش وضوح تصویر و بیرون زدن پیکسل‌ها از تصویر می‌شد، توسط این استارت آپ چینی و با این کیفیت فوق‌العاده رفع شده است.
رونمایی از هدست واقعیت مجازی ۸K

با وجود این کیفیت، تجربه استفاده از هدست های واقعیت مجازی با حضور در تصاویر یا ویدئوها چندان تفاوتی نخواهد داشت. این هدست Pimax ۸K نام دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت ردیابی مسیر حرکت سر کاربر اشاره کرد. گفته می‌شود پای مکس ۸K از دو نمایشگر ۴K بهره‌مند ‌است. ضمن آنکه در این محصول از نوع خاصی از LCD موسوم به CLPL استفاده‌ شده که به گفته مهندسان این استارت آپ، بهترین نوع از نمایشگر برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی محسوب می‌شود.
رونمایی از هدست واقعیت مجازی ۸K

این هدست واقعیت مجازی ۸K قرار است اواسط سال آینده میلادی با قیمت ۶۴۹ دلار روانه بازار شود. همچنین به همراه این محصول لوازم جانبی همچون کنترلرهایی با قیمت ۳۰۰ دلار نیز عرضه خواهد شد. هرچند هنوز درباره تأمین مالی و سرمایه‌گذار این استارت‌آپ صحبتی به میان نیامده است، اما احتمالا به‌ زودی یکی از شرکت‌های تولیدکننده فناوری‌های واقعیت مجازی این استارت‌آپ چینی را خریداری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج