۶۱۵۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

علی عسکری: ايران، حامی سوريه است

رئیس صداوسيما گفت: امروز دولت و ملت ايران حامی دولت و ملت سوريه است و از جبهه حق عليه ظلم حمايت می كنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی عسكری در ديدار نخست وزير سوريه با اشاره به روابط دوستانه تاريخی و عميق تهران و دمشق امروز دولت و ملت ايران حامی دولت و ملت سوريه است و از جبهه حق عليه ظلم حمايت می كنند و مشتاق پيروزی جبهه حق هستند.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: خدا را شكر كه گفتمان مقاومت كه كانون آن اسلام و تفكر حسينی است در منطقه عمق پيداكرده و دشمن را به عقب رانده است.

دكتر علی عسكری با بيان اينكه بعد از ظلم بزرگ به سوريه و حمله دشمنان صهيونيست و تكفيری، حس مقاومت در ايران به گونه‌ای ديگر بروز و ظهور يافت گفت: ارتباطات خوب و عميق دو كشور با هدايت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامي آيت ا... خامنه اي باعث شد كه جوانان ايرانی به حمايت از سوريه بشتابند و معادلات در منطقه بهم بريزد.

رئيس رسانه ملی با اشاره به استعدادها و توانايی های سازمان صداوسيما برای حمايت از محور مقاومت تصريح كرد: همچنان كه در عرصه ميدانی جنگ تمام عياری را داشتيم در عرصه رسانه‌ای هم شاهد يك جنگ بزرگ بوديم كه بحمدالله ما و همكارانمان در سوريه توانستيم متحد و يكپارچه در مقابل اين جنگ رسانه بايستيم و فعال عمل كنيم.

دكتر عسكری افزود: ما با همكاری سوريه موفقيت‌های خود را برای جهان بيان كرديم و نگذاشتيم رسانه‌های نظام استكباری بتوانند فضا را به دست گيرند.

رئيس سازمان صداوسيما جلسات خود و وزير اطلاع‌رسانی سوريه را موفق ارزيابی كرد و گفت: امروز جلسات خوبی با وزير فرهنگ و اطلاع رسانی سوريه داشتيم و به توافقات خوب دست يافتيم.

دکتر علی عسکری با بيان اينكه سوريه آينده، قوی تر و عزيزتر از امروز خواهد بود گفت : آرزو می كنيم صلح و آرامش هر چه زودتر به سوريه بازگردد و بتوانيم كارهای بزرگی را انجام دهيم.

رئیس سازمان صداوسیما به امضای تفاهم نامه ميان سازمان صداوسيما و وزارت اطلاع رساني سوريه اشاره كرد و افزود: اين تفاهم نامه زمينه ساز همكاري‌هاي بزرگي در زمينه‌هاي فني آموزشي و خبري خواهد بود.

نخست وزير سوريه نيز در اين ديدار با بيان اينكه فرصت را غنيمت مي‌شمارم و از مردم و دولت ايران و به ويژه رهبري انقلاب آيت ا... خامنه‌اي تشكر مي‌كنم گفت: ان شاءالله با كمك يكديگر و جانفشاني‌هاي ارتش سوريه و حمايت‌هاي دوستانمان در ايران تا چند ماه ديگربه پيروزي كامل خواهيم رسيد.

عماد خميس جنگ عليه سوريه از سوي تكفيري‌ها را شكست خورده دانست و تأكيد كرد: تاريخ ياد خواهد كرد بعضي از كشورهاي منطقه با حمايت از تكفيري‌ها آن ها را وارد سوريه كردند تا اين كشور را تخريب كنند و افكار غلط را توسعه دهند.

نخست وزير سوريه افزود: به صراحت مي‌گويم عربستان، قطر و تركيه از اين انديشه تكفيري حمايت مي كردند.

عماد خميس با بيان اينكه به روابط با جمهوري اسلامي ايران افتخار مي‌كنيم افزود: خون‌هاي ما در‌هم آميخته شده تا بتوانيم هدف بزرگمان را پيش ببريم.

نخست وزير سوريه خواهان گسترش روابط و همكاري‌هاي تهران دمشق شد و گفت : خوشحالم كه در جريان سفر شما به سوريه گام هايي جدي در همكاري‌هاي فرهنگي و رسانه اي صورت مي‌گيرد. بي‌شك رسانه و اطلاع‌رساني يكي از محورهاي اصلي در شكل‌گيري ساختار فرهنگي است.

عماد خميس هوشياري در برابر يورش وحشيانه فرهنگي با هدف تخريب انديشه و فرهنگ واقعي را از ضروريات امروز دانست و گفت: بايد در كنار يكديگر و با همكاري‌هاي مستحكم رسانه‌اي، خود را در مقابل اين تهاجم فرهنگي بيمه كنيم.

نخست وزير سوريه با استقبال از امضاء تفاهم نامه همكاري ميان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران و وزارت اطلاع رساني سوريه گفت: اميدوارم با اين يادداشت تفاهم، همكاري گسترده اي در زمينه رسانه‌اي و اطلاع‌رساني صورت گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا

      ولا خوب شد گفتی وگرنه ما نمیدونستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج