جاباما
۶۱۶۷۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هواوی میت ۱۰ لایت رسما معرفی شد

چینی‌ها نسخه ضعیف‌تری از فبلت پرچمدار خود را که پیش‌تر در کشور چین معرفی شده بود، در قاره اروپا نیز رسما معرفی و تایید کردند که این تلفن هوشمند در بازار کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به فروش خواهد رسید.

وب سایت آی تی رسان: همان‌طور که می‌دانید هواوی چند روز پیش از سه پرچمدار خانواده میت خودش یعنی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و لوکس‌ترین نسخه این پرچمدار یعنی میت ۱۰ پورشه دیزاین رونمایی کرد و صحبتی از نسخه میان‌رده این اسمارت‌فون یعنی میت ۱۰ لایت به میان نیامد.

هواوی میت ۱۰ لایت رسما معرفی شد

به‌هرحال امروز چینی‌ها نسخه ضعیف‌تری از فبلت پرچمدار خود را که پیش‌تر در کشور چین معرفی شده بود، در قاره اروپا نیز رسما معرفی و تایید کردند که این تلفن هوشمند در بازار کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به فروش خواهد رسید.

این فبلت میان‌رده از وجود نمایشگری ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ در کنار رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ با حاشیه‌های بسیار اندک در لبه‌ها بهره می‌برد. برخلاف نسخه پرچمدار که به چیپست کایرین ۹۷۰ مجهز گشته، کمپانی سازنده در این دستگاه به استفاده از تراشه کایرین ۶۵۹ بسنده کرده که از فناوری هوش مصنوعی نیز بی‌بهره است. البته باید افزود که این پردازنده از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه هیبریدی سیمکارت اشاره کرد که بسته به نیاز کاربر می‌توان دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه درون آن جای داد. این گوشی هوشمند دوربینی چهارگانه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در واقع باید گفت که دو دوربین در پنل جلویی و دو دوربین در پشت دستگاه حضور دارند.

هواوی برای دوربین‌های پنل پشتی دو سنسور دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته که با استفاده از آنها می‌توانید همانند پرچمدارهای بازار، تصاویر پرتره ثبت کنید. دوربین‌های سلفی این محصول نیز دارای دقتی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی هستند که به‌طور همزمان نیز کار خواهند کرد. وظیفه تامین انرژی میت ۱۰ لایت را هم یک باتری با گنجایش ۳,۳۴۰ میلی‌آمپر برعهده دارد.

اما خبر بد این‌که در این دستگاه برخلاف نسخه پرچمدار خبری از اندروید اوریو نیست و میت ۱۰ لایت از سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه ۷.۰ بهره می‌برد. این گوشی با قیمت ۴۰۰ یورو در بازار کشورهای اروپایی در رنگ‌های مشکی گرافیتی، طلایی و آبی شفقی عرضه خواهد شد و از ماه نوامبر سال جاری قابل خریداری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج