۶۱۹۱۵۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نعیم قاسم:

آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای شکست خورد

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که آمریکا در مبارزه با توافق هسته‌ای ایران شکست خورده است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که به‌فضل وجود مقاومت، آمریکا در مقابله با توافق هسته‌ای، تخریب سوریه، و حمایت از رژیم صهیونیستی شکست خورد و روز به روز شکست‌هایش بیشتر خواهد شد.

وی افزود: هدف آمریکا از ویران کردن سوریه، تجزیه منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید بود و این حادثه خطرناکی است که ما توانستیم با آن مقابله کنیم و مانع اجرای طرح‌های آمریکا شویم.

نعیم قاسم گفت: آمریکا می‌خواهد که از توافق هسته‌ای خارج شود، اما این توافق، توافقی بین‌المللی است نه توافقی بین ایران و آمریکا، بنابراین باید به توافق‌های بین‌المللی احترام گزارده شود، زیرا همه کشورها بر سر آن به توافق رسیدند.

جانشین دبیرکل حزب‌الله در ادامه افزود: دلیل مخالفت آمریکا با توافق هسته‌ای این است که این توافق منافع آن را آن‌گونه که مورد رضایتش است، محقق نکرده است.

وی افزود: اگر مقاومت نبود، آمریکا و اسرائیل شکست نمی‌خوردند و سرزمین ما آزاد نمی‌شد. اگر مقاومت نبود، ما نمی‌توانستیم گروه‌های تکفیری در منطقه خود را شکست دهیم. تا زمانی که برای حق کار کنیم و به‌دنبال حق باشیم، این پیروز‌ی‌ها ان شاء الله ادامه خواهد یافت.

نعیم قاسم هفته گذشته در اظهاراتی گفته بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نشان داد که به تعهدات و معاهدات بین‌المللی پایبند نیست و او می‌خواهد به‌زور سیاست‌های کشورش را بر ملت‌های منطقه تحمیل کند که البته او شکست خورد و موفق نخواهد شد.

وی افزود: امروز ترامپ نزد افکار عمومی جهان و ملت آمریکا، یک پیمان‌شکن و فردی مستبد و ظالم به‌معنای واقعی کلمه است.

نعیم قاسم گفت: ترامپ به‌دنبال راهی برای فرار از شکست‌هایش است و او نمی‌تواند ایرانی قوی را که از ملت و مرزهایش دفاع می‌کند و از لحاظ علمی و اقتصادی در حال پیشرفت است، تحمل کند. او سوریه پیروز و یکپارچه را تحمل نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      البته چنین نظراتی شخصی و احساسی و حمایتی هستش و در اصل رفتارموزیانه و مخرب امریکا و ایجاد تنش جای بحث نیست و کاملا درست هستش ولی شکست امریکا در برجام و نقش هسته ای موافق نیستم بلکه امریکا با زیرکی اقدام به جنجال در زمینه برجام نموده که ایران را وادار به عکس العمل نماید و همین عکس العمل را در جوامع بین الملل در قبال خلاف و سرپیچی از متن و روح برجام بازتاب دهد و ذهنیت های شرکای خودش را به ذهنیت خودشان نزدیک کنند ایران در قبال امریکا باید یک استراتژی و پلتیک دیپلماسی قوی و زیرکانه به کاربندد که امریکا موفق به تحریم های جدید و حتی بازگشت و یا تحمیل نسخه های تخریبی پر فشار علیه ایران نگردد و مسولین ما دور ازفضای احساسی عمل نمایند و اجازه دخالت در چنین اموری را بر شورای امنیت داخلی بسپارد و نگذارند هر قشر و مقامی اظهار نظر نمایند ایران جدید هم تحریم شد

    • بدون نام

      ساده نباشید اروپا از برجام دفاع کرد ولی دستش با آمریکا توسط یک کاسه است دو روز دیگر با آمریکا ایران را تحریم موشکی می کند گه همه بگویند برجام سند بین المللی است و ما سر حرفمان هستیم و از طرف دیگه دوباره کار خودشان را بکنند مردم باید اگاه باشند سیاست آنها شکست می خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج