اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۰۱۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

با ۴۰ میلیون دلار فروش افتتاحیه در گیشه چین

«کینگزمن ۲» فاتح گیشه آخر هفته دنیا شد

اکشن کمدی «کینگزمن: محفل طلایی» با ۴۸.۷ میلیون دلار فروش آخر هفته که سهم عمده آن مرهون گیشه چین است، رکورد پرفروش‌ترین فیلم گیشه دنیا در سه روز گذشته را زد.

آی ‌سینما: اکشن کمدی «کینگزمن: محفل طلایی» با ۴۸.۷ میلیون دلار فروش آخر هفته که سهم عمده آن مرهون گیشه چین است، رکورد پرفروش‌ترین فیلم گیشه دنیا در سه روز گذشته را زد. ساخته جدید متیو وان که از پنج هفته پیش در سینماهای امریکای شمالی روی پرده رفته، تازه از جمعه گذشته در گیشه چین اکران شد و بیش از ۴۰ میلیون دلار فروش کرد.
«کینگزمن 2» فاتح گیشه آخر هفته دنیا شد
این دنباله سینمایی با بازی کالین فرث، چنینگ تیتم، جولین مور و تارون اگرتن هم اکنون در 62 بازار بین‌المللی روی پرده است و فروش خارجی آن از مرز 250 میلیون دلار عبور کرده است.

جالب آن که میزان فروش افتتاحیه این دنباله در گیشه چین در مقایسه با قسمت اول «کینگزمن» با ۷۳ درصد افزایش همراه شده است. «محفل طلایی» بعد از پنج هفته اکران در سینماهای امریکای شمالی بیش از ۹۵ میلیون دلار فروش کرده و کل فروش جهانی آن تا امروز به مرز ۳۵۰ میلیون دلار نزدیک شده است.

فیلم حادثه‌ای «توفان جغرافیایی» با بازی جرارد باتلر هم بیش از ۳۶ میلیون دلار در سینماهای خارج از امریکای شمالی فروش کرد و دومین فیلم پرفروش گیشه دنیا در سه روز گذشته شد. سهم کره جنوبی در فروش محصول جدید برادران وارنر حدود ۵.۴ میلیون دلار برآورد شده است. گیشه روسیه و گیشه مکزیک هم به ترتیب با ۴.۹ و ۳.۶ میلیون دلار فروش افتتاحیه در این زمینه رکورددار شمرده می‌شوند.

کمدی ورزشی «به دلت بد راه نده» محصول سینمای چین موفق شد با نمایش در شش بازار بین‌المللی بیش از ۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کند و عنوان سومین فیلم پرفروش گیشه آخر هفته دنیا را از آن خود کند.

فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر ۲۰۴۹» ساخته دنی ویلنوو که پخش جهانی آن بر عهده استودیوی سونی است با نمایش در ۶۵ بازار بین‌المللی موفق به کسب ۱۴.۳ میلیون دلار درآمد شد. به این ترتیب، فروش خارجی دنباله فیلم ریدلی اسکات تا امروز به بیش از ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است. این دنباله علمی-تخیلی بعد از ۱۷ روز اکران در سینماهای امریکا نزدیک به ۷۴ میلیون دلار فروش کرده است.

«بلید رانر ۲» با بازی هریسون فورد و رایان گاسلینگ هنوز در گیشه چین اکران نشده و از چهار روز دیگر (۲۷ اکتبر) در سینماهای این کشور افتتاح می‌شود. بودجه ساخت جدیدترین ساخته ویلنوو فیلمساز کانادایی برابر با ۱۵۰ میلیون دلار اعلام شده است.

اقتباس سینمایی «آن» که رکورد پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ را به نام خود ثبت کرده با نمایش در ۶۰ بازار بین‌المللی و کسب ۱۲.۸ میلیون دلار درآمد در رده پنجم جدول پرفروش‌های گیشه دنیا قرار گرفت. در حال حاضر، در میان بازارهای خارج از امریکا، گیشه بریتانیا با کسب ۴۲.۲ میلیون دلار درآمد بیش‌ترین سهم را در فروش جهانی «آن» داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج