جاباما
۶۲۰۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جریمه بخاطر شکستن سردیس قایقران

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا البرز به میزبانی رشت از سری رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت.

خبرآنلاین: کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا البرز به میزبانی رشت از سری رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق بند ۴ و ۵ آئین نامه انضباطی باشگاه داماش گیلان را به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه به مسئولان این باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاه خواهد شد.

جریمه ۷۰ میلیونی برای تیم گسترش فولاد تبریز

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال سوم مرداد ماه در تبریز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تبریزی به مربی و بازیکنان تیم مقابل، داوران و فدراسیون فوتبال فحاشی شد. کمیته انضباطی طبق بند ۴ ماده ۲۲ این باشگاه را به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه به مسئولان این باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاه خواهد شد.

جریمه نقدی برای پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در حالی دوم مرداد ماه برگزار شد که تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به داور مسابقه فحاشی کرده و از سوی قاسم دهنوی -بازیکن تیم پرسپولیس رفتارهای زننده و غیر ورزشی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دهنوی را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به این بازیکن تذکر داد در صورت تکرار تخلفات، محرومیت برای این بازیکن در نظر گرفته می شود.

به دلیل تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تیم به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم(۳ دقیقه تاخیر) به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمن اینکه کمیته انضباطی به مسئولان این دو باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاهها خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      کمیته انضباطی تشکر تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج