۶۲۰۶۸۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

«هزار داستان» امشب با سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (چهارشنبه ۳ آبان ماه) در سی و پنجمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» به روایت داستان دختر عشایری می‌پردازد که قهرمان کیک بوکسینگ شد.

بانی فیلم: سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (چهارشنبه ۳ آبان ماه) در سی و پنجمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» به روایت داستان دختر عشایری می‌پردازد که قهرمان کیک بوکسینگ شد.
در سی و پنجمین قسمت از این برنامه که با اجرای سوگل طهماسبی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، داستان دختر عشایری را روایت می‌کند که قهرمان کیک بوکسینگ شد.
«هزار داستان» امشب با سوگل طهماسبی
سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان شد. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که او را برای بازی در سریال «روزگار قریب» انتخاب کرد و این نخستین تجربه حرفه‌ای بازیگری طهماسبی شد.
فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج