۶۲۱۵۴۲
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

پخش سریال های ترکیه ای در ۱۲۰ کشور جهان

بنا بر ادعای یک پخش کننده ترکیه ای، فیلم و سریال‌های تلویزیونی ترکیه در بیش از ۱۲۰ کشور در آفریقای جنوبی، خاورمیانه، بالکان، اروپای مرکزی، آسیای مرکزی و آمریکای لاتین پخش می شود.

خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی نوشت: جان اوکان رییس و بنیانگذار شرکت فیلم و سریالسازی «ITV Inter Medya» با اعلام اینکه فیلم و سریال های این کشور پخش جهانی گسترده ای دارد، گفت: تعداد کشورهایی که به آنها فیلم های‌مان را می فروشیم به بیش از ۱۲۰ کشور رسیده است و از ژاپن تا فرانسه، در جغرافیای گسترده ای فلیم های ما فروش دارد. سریال های ما در آفریقای جنوبی، خاورمیانه، کشورهای بالکان، اروپای مرکزی، آسیای مرکزی و شرقی به فروش می رسد.

وی افزود: در سال های اخیر در کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای اسپانیولی زبان نیز درخشش بزرگی داشتیم. ترکیه کشوری است که داستان های زیبایی دارد و مورد پسند بینندگان از نقاط مختلف جهان قرار می گیرد.

این فیلمساز تاکید کرد: یک زمان سریال های آمریکای لاتین و برزیل در ترکیه زیاد تماشا می شد اما اکنون سریال های ترکیه در تمام کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیایی زبان پخش می شود و مورد استقبال گسترده بینندگان این کشورهای قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: در اکثر کشورهای جهان فیلم‌های ترکیه بینندگان زیادی دارد. سال گذشته فیلم «کوه-۲» در بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ایرلند و چین اکران شد. آمریکا و انگلستان نیز از ما فیلم خریدند. همچنین در بازار فیلم و سریال کره شمالی و جنوبی نیز از جایگاه خوبی برخورداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      بنازم ماهواره ازسریال صداوسیما بهتره

    • بدون نام

      با این سریال ساختنتون

    • بدون نام

      واقعا ترکیه در بیشتر زمینه ها پیشرفت خوبی داشته
      مدیران لایق یعنی این!!!

    • مهدی

      واقعاً جای بسی تأسف است که کشور ترکیه توانسته ب
      ه این اندازه در صادرات سریالهای خود موفق شود، ولی ما همچنان اندرخم یک کوچه‌ایم، و از کشور کرهٔ جنوبی سریال میخریم!، دلیلش بسیار واضح است و نیازی به فکرکردن ندارد، داستان نویسهای سریالهای تلویزیونی ما مجبور و مقید هستند فقط در چارچوب خاص و تعاریفی بسیار محدود فکر کنند و سناریو بنویسند، نه آنچه واقعاً در جامعه ما میگذرد، لذا نتیجه‌اش هم معلومست که همین شرایط فعلی خواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج