۶۲۲۸۰۰
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

احتمال ساخت فصل چهارم «تویین پیکس»

مارک فراست به عنوان همکار فیلم‌نامه‌نویس قدیمی دیوید لینچ می‌گوید هنوز نمی‌داند که فصل دیگری را خواهد نوشت یا نه، اما این موضوعی است که منتفی هم نشده و او در حال بررسی امکان این اتفاق است!

بانی فیلم: مارک فراست به عنوان همکار فیلم‌نامه‌نویس قدیمی دیوید لینچ می‌گوید هنوز نمی‌داند که فصل دیگری را خواهد نوشت یا نه، اما این موضوعی است که منتفی هم نشده و او در حال بررسی امکان این اتفاق است!
احتمال ساخت فصل چهارم «تویین پیکس»

هنروتجربه به نقل از ایندی وایر نوشت:مارک فراست همکار دیوید لینچ در مجموعه تلویزیونی «تویین پیکس» روز گذشته در گفت‌وگویی با «ایندی‌وایر» گفت که هنوز از تولید فصل چهارم این مجموعه‌ی محبوب مطمئن نیستند و همه در حال بررسی آن هستند، حتی شبکه‌ «شوتایم». خود لینچ در ماه سپتامبر در مرکز فرهنگی بلگراد در صربستان (که در آن‌جا نمایشگاهی از عکس‌هایش برپا شده بود) گفته بود که این اتفاق غیرممکن نیست.

دوستی و همکاری نزدیک فراست و لینچ به سی سال قبل برمی‌گردد و فراست (که گاهی وقت‌ها حتی بیش از اعتباری که پای او نوشته شده، مسئول خلق جهان داستانی «تویین پیکس» و جنبه‌های اسطوره‌شناسی آن بوده است) درست مثل خود لینچ، بخشی جدایی‌ناپذیر از فرایند ساخت این مجموعه است. در واقع این فراست بود که در سال ۲۰۱۲ با ایده‌ اولیه‌ احیای این سریال و تولید فصل سوم، پس از گذشت دو دهه، دست به کار شد و پروژه تولید را راه‌اندازی کرد.

به هر حال تولید فصل چهارم هم مسئولیت بزرگ و خطیری است که فراست می‌گوید نه او و نه لینچ آن را سرسری نخواهند گرفت: «این موضوعی است که باید حسابی به آن فکر کنیم. ما وقتی زمان مناسبش برسد در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد؛ و بی‌تردید هیچ عجله یا اضطراری در این مورد وجود ندارد.»

دومین کتاب فراست درباره این سریال با نام «تویین پیکس: آخرین دوسیه» سه‌شنبه ۳۱ اکتبر (۹ آبان) عرضه می‌شود. در ضمن او در کنفرانس جشنواره فیلم آستین درباره فیلم‌نامه‌نویسی شرکت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج