۶۲۲۸۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ناجا: امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: زائرانی که به دو مرز شلمچه و چذابه مراجعه می کنند باید دارای روادید معتبر باشند و به هیچ وجه امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: با همت مسئولان و فرماندهان استان خوزستان زیرساخت های لازم برای پذیرایی از زوار در مرزهای شلمچه و چذابه آماده شده و نسبت به سال گذشته تلاش های بسیار خوبی در حوزه پارکینگ ها، مواکب و سامانه های کنترلی انجام و ظرفیت آنها نیز افزایش یافته است.

وی افزود: امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته پذیرای هموطنان باشیم و نیروها نیز آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: برای مرزهای شلمچه و چذابه، نیروهای تقویتی پیش بینی شده که در روزهای آینده با توجه به افزایش جمعیت، وارد صحنه می شوند و برای عبور امن و نیز تسهیل تردد زوار کمک خواهند کرد.

سردار فتحی تأکید کرد: زائرانی که به دو مرز شلمچه و چذابه مراجعه می کنند باید دارای روادید معتبر باشند و به هیچ وجه امکان صدور گذرنامه و ویزا در مرز وجود ندارد.

وی در پایان بیان کرد: انشاالله با همکاری مردم و تلاشی که همه همکارانم و مسولان محلی در ارائه خدمات به زوار دارند، سفری توأم با امنیت، آرامش و با معنویت برای هموطنان در پیش داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج