۶۲۳۵۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۵۰ پایگاه پلیس برای امنیت زائران در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برای راهنمایی و تأمین امنیت زائرانی که از استان های دیگر وارد خوزستان می شوند،۵۰ پایگاه ثابت و سیار راه اندازی شده است.

خبرگزاری مهر: سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای تأمین امنیت زائران حسینی که برای اعزام به عتبات عالیات در مرزهای شلمچه و چذابه حضور پیدا می کند و در همین زمینه، برنامه های بسیار منظمی را در حوزه انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت پیش بینی کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه های خوبی که داریم برای پارکینگ ها است که در سنوات گذشته افراد خودروها را در پارکینگ پارک و بعد از مراجعه با مشکلاتی مواجه می شدند ولی با پیگیری کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد اربعین (با مدیریت نیروی انتظامی) در هر دو پایانه چذابه و شلمچه به نحو شایسته ای پارکینگ ها را ساماندهی کردیم.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در پایانه مرزی چذابه دیوارکشی پارکینگ ها را انجام، روشنایی، خط کشی و نصب علائم رانندگی نیز برای آنها صورت گرفته است. همچنین تردد در هر دو پایانه به صورت هوشمند و از شرکت های حفاظتی و مراقبتی نیز برای مراقبت بیشتر خودروها بهره گرفته ایم.

سردار عباس زاده ادامه داد: استقرار پنج پایگاه پلیس آگاهی در پایانه های مرزی (سه مورد در چذابه و دو مورد در شلمچه) از دیگر کارهایی است که در پارکینگ ها انجام دادیم. این پایگاه ها با هرگونه اقدام احتمالی افراد سودجو مقابله و مدیریت لازم را برای جلوگیری از هر اقدامی که برای زائران ایجاد نگرانی می کند، خواهند داشت.

وی خبر داد: ساماندهی و جانمایی مواکب نیز همکاری لازم را داشته و دیدگاه های خود را اعلام کردیم؛ این اقدام را با هماهنگی سایر دستگاه ها انجام دادیم.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از نیروهای انتظامی و ترافیکی سایر استان های کشور که برای ساماندهی ترافیکی - انتظامی مرزها با ما همکاری دارند، تقدیر و تشکر می کنیم.

سردار عباس زاده یادآور شد: برای راهنمایی و تأمین امنیت زائرانی که از استان های دیگر وارد شهرهای مختلف خوزستان از جمله اندیمشک، شوش، اهواز، سوسنگرد، بستان و هویزه می شوند نیز ۵۰ پایگاه ثابت و سیار راه اندازی شده است. این پایگاه ها تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی را نیز انجام می دهند.

وی در پایان گفت: تلاش می شود تا کلیه زائرانی که از هر دو مسیر تردد می کنند از امنیت قابل قبولی که در شأن آنها باشد را تأمین کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج