۶۲۳۵۹۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تد کروز:

آژانس قادر به راستی‌آزمایی هسته‌ای ایران نیست!

نماینده ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا امروز بر خلاف ۸ گزارش پیشین آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی ادعا کرد: آژانس قادر به راستی‌آزمایی هسته‌ای در ایران نیست!

خبرگزاری مهر: «تد کروز» نماینده ایالت تگزاس در مجلس سنای آمریکا امروز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر ادعا کرد که آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی قادر به انجام راستی‌ آزمایی‌ های هسته‌ ای در سایت‌ های نظامی ایران نیست.

وی در این پیام توئیتری مدعی شد: آژانس فاقد توانایی برای انجام راستی‌ آزمایی هسته‌ای در سایت‌ های نظامی ایران است؛ زیرا نظام بازرسی برجام به نحوی تدوین شده که تسهیل کننده تقلب است.

ادعاهای واهی این مقام آمریکائی در حالیست که «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز نیز در نشست آژانس بین المللی انرژی اتمی در ابوظبی علاوه بر ۸ گزارش پیشین این نهاد بین المللی باردیگر تاکید کرد که تهران به تعهداتش در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میان این کشور با ۱+۵ پایبند بوده و بازرسان این نهاد بین‌ المللی در فعالیت های راستی‌ آزمایی ها خود مشکلی ندارند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      رسانه های داخلی متاسفانه فقط فکر بالا رفتن بازدید از اخبار خود و یا فروش بیشتر خود هر خبری را تیتر می زنند به جز واقعیات درون جامعه ای را بارها گفته ام و می گویم آمریکاییها مثل ما چپل و مپل و چلاق نیستند انها منسجم و مدون و اینده نگر هستند انها برای رسیدن به اهداف خود اول آن هدف و بهانه نزدیک شدن به آن هدف توسط شخصی بیان می شود و از لحاظ روانی طرح واکنش ها را بررسی می کنند و از بین واکنش ها به موضوع رسیدگی می کنند پس خواهش می کنم در قبال چنین اخباری اعلان بی تفاوتی زیرکانه نمایید تا به خواسته های شوم خود نزدیک نشوند و با اخبار امریکایی ها به جایگاهشان مقام و منزلت نبخشید بلکه با کاریکاتور و دید انتقادی اخبار انها را به چالش بکشید

    • بدون نام

      لعنت به بمب اتم و کسی که بمب اتم را اختراع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج