۶۲۳۹۱۹
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش تند کی‌روش به مصاحبه یک استقلالی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به مصاحبه حسن روشن واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته حسن روشن در مورد میک مک در مورت گفت: شنیدم میک‌مک‌درمورت را از استقلال اخراج کردند، برایم جالب است، این آقا را با توصیه کی‌روش به استقلال آوردند، بعدها هم که این مربی آمد در کار سرمربی دخالت کرد و به او توصیه کرد استعفا ندهد که همین موضوع واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را در پی داشت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده توسط آقای حسن روشن مطالب ذیل را اعلام می دارد:

صحبتهای جناب آقای روشن درخصوص توصیه اینجانب مبنی بر استخدام آقای مک درموت در باشگاه استقلال کاملا کذب و ناصحیح می باشد و بنده هیچگونه توصیه ای در مورد ایشان نداشتم. زیرا سرمربی وقت استقلال آقای علی منصوریان در راستای انتخاب افراد حرفه ای و مجرب احتیاجی به نظر اینجانب نداشتند.
البته لازم به ذکر است که اگر لازم باشد من آقای میک مک درموت را هزار بار هم توصیه می‌کنم و برعکس، همینطور در زمان لزوم اگر احتیاج باشد، میلیونها بار درمقابل آن دسته از افراد ناتوان و غیر حرفه ای که در فوتبال ایران حضور دارند، خواهم ایستاد. صحبت از اشخاصی هست که تنها با حضورشان باعث لطمه و صدمه دیدن فوتبال ایران و زندگی حرفه ای مربیان و بازیکنان می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول اقای کیروش عزیز ،،،اون از علی پروین که هیچ وقت تیم وکسی رو تخریب نمیکنه اونم از امثال روشن که اسطوره استقلالن اما چرت میگن

    • خاسر

      حسن روش در زمان خودش بازیکن خوبی بود اما در عرصه مربی گری ومدیریتی کاری جز ایجاد تنش ودرگیری مابین بازیکنان ومربیان نداشته و وجود اینگونه ادمها دراستقلال باعث شده که استقلال همهیشه درگیر تنش،استرس وبه سمت نابودی پیش می رود.

    • بدون نام

      ایول دم کیروش گرم که جلوی حسن روشن موند و جواب دندان شکنی بهش داد استقلالی ها خسته شدن از دست حسن روشن کلا درحال مصاحبه انتقادی هست به جای تزریق ارامش به تیم حاشیه سازی میکنه و استقلالی ها هم به حرمت کوچیکتر بزرگتر جوابش رو نمیدن ایشون هم بدتر دور ور میداره یکی نیست بهش بگه تو خودت چه گلی به سر استقلال زدی که از زمین وزمان طلبکاری و هیچکس رو قبول نداری در هر صورت کیروش منصوریان نیست که حرمت نگه داره وسکوت کنه حرف بی ربط بزنی جواب دندان شکنی بهت میده

      پاسخ ها

      • احمد

        شما که از کیروش دفاع میکنید اینم بدونید زبانش دراز شده چون تاج جرات نداره جلوش وایسه تیم ملی ایران شده تیم خارج نشین ها اگر این اقا مربی کار بلدی بود از بازیکن های داخلی کار میکشید نه بازیکنانی که در بهترین شرایط فوتبالی و امکانات خوب اموزش دیدناون اگه مربی قابلی یود رئال مادرید رو با اون همه ستاره چهارم نمیکرد

    • بدون نام

      اسم اقای روشن باید عوض کنن.....
      اسم هر کی رو میارین میگه خوب نیست

    • بدون نام

      حسن روشن کی‌روش بزرگ میفهمیم مثل تونیس بروهمون مربی گری افغانیای عقب مونده روبکن ولیاقتت همین حسن ..

    • بدون نام

      حسن روشن هیچ اعتباری نداروبدردوایاقتش همون برن مربی افغانی مهاجر عقب مونده بش زندبادکیروش بزرگ وعزیز حسن خاموش خاموش شو

    • بدون نام

      آخه آقای کیروش چرا جواب این یارو را دادی.این الان جوگیر میشه میگه من منتقد جدی کارلوس کی روش بودم.

    • بدون نام

      دم کیروش گرم من بیست ساله طرفدار استقلالم روشن هرروز واز همه گلایه داره واقعا این آقا مشکلش باخودشه یا با بقیه است؟ اصلا موضعش چیه؟ خسته شدیم از دستش برو به درک!

    • زریر رشیدی

      ای کاش زبان هم قفل داشت.ای کاش برای حرف زدن باید مالیات میدادیم.حیا را میخوریم و شرم را قی میکنیم.چشمانمان را میبندیم و دهان باز میکنیم و به بهترین بازیکن تاریخ فوتبالمان که تنها فوتبالیست تاریخ ایران است که در دو تورنمنت معظم جهانی گل زده است و تنها به بی قانونی در فوتبال اعتراض میکند توهین میکنیم و الفاظ رکیک بکار میبریم.آیا اقتصادمان درست است.رانندگی چطور.نزاعهای خیابانی......فوتبال هم از دیگر پدیده های اجتماعی جدا نیست و آقای کبیر و خاص ما راست میگوید.

    • استقلالی ام

      خدا وکیلی روشن دیگه شورشو در اورده .اصلا خنگ شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج