۶۲۳۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«سد معبر» اکران نمی‌شود!

فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی که در ابتدا قرار بود در نویت دوم اکران نوروز به نمایش درآید، همچنان نتوانسته در سینماهای کشور به روی پرده برود.

آی سینما: فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی که در ابتدا قرار بود در نویت دوم اکران نوروز به نمایش درآید، همچنان نتوانسته در سینماهای کشور به روی پرده برود. تهیه کننده این فیلم با انتقاد از مشخص نبودن زمان اکران این فیلم می‌گوید در حالی که بحث فیلم سوزی در سینمای ایران مطرح است، فیلم‌های موفق جشنواره سال گذشته همچنان فرصت اکران بدست نیاورده اند اما برخی از فیلم‌هایی که مراحل فنی آنها هنوز به پایان نرسیده، دارای سرگروه سینمایی هستند و قرارداد اکران آنها در شورای صنفی نمایش ثبت شده است.
«سد معبر» اکران نمی‌شود!

بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم «سد معبر» درباره اکران فیلم «سد معبر» و تغییر زمان اکران این فیلم در فصل های مختلف به فارس گفت: «شرایط اکران برای فیلم ما که با هزینه شخصی آن را ساختیم همچنان فراهم نشده و در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. من به‌عنوان تهیه کننده دورنمای روشنی از زمان پخش فیلم ندارم و همچنان پخش کننده موفق نشده فیلم را اکران کند.»

او در به انتقاد از شورای صنفی نمایش می‌پردازد و می‌گوید: «من با مسئولین مختلف هم صحبت کردم و گلایه هایم را آقایان حیدریان و داروغه زاده اعلام کردم. در شرایطی که درباره فیلم سوزی صحبت می‌شود برخی از فیلم‌ها هنوز در مرحله صداگذاری هستند دارای سرگروه هستند و قرارداد در شورای به ثبت می‌رسانند. اما همچنان فیلم‌هایی مثل «سد معبر»، «فراری»، «بدون تاریخ بدون امضا» و فیلم های خوب دیگری که مردم آنها را دوست داشتند و مورد اقبال مخاطبین در جشنواره فیلم فجر بود همچنان بلاتکلیف هستند .هیچ کسی پاسخ روشنی به ما نمی‌دهد.»

کارگردان «مرداد» در ادامه توضیح داد: «تصورم این است که این اتفاقات و عدم اکران فیلم‌هایی که در بخش خصوصی ساخته می شود عامدانه صورت می گیرد تا سینما را رها کنیم. ما بخش خصوصی هستیم و سرمایه ما آنقدر هنگفت نیست که یک سال و نیم بلوکه شود. فیلم «سد معبر» برخلاف آثار دیگر هزینه زیاد داشت و هم اینک با توجه به تعهداتی که داریم به سختی گذران روزگار می کنیم و انگیزه‌ای برای ساخت فیلم ندارم.»

این تهیه‌کننده سینما درباره بازگشت سرمایه فیلم «سد معبر» در زمان اکران گفت: «از ماه آذر به بعد که دیگر شرایط اکران فیلم خوب نیست . «سدمعبر» با هزینه شخصی ساخته شد بعد از اتمام کار با توجه به بدهی‌هایی که داشتیم از فارابی وام گرفتیم و این وام را پس از اکران باید بازپرداخت کنیم اما این نکته حایز اهمیت است که شرایط اکران مناسبی برای فیلم باقی نمانده و باید با نگرانی و دلهره از بازگشت سرمایه فیلم را اکران کنیم .»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج