جاباما
۶۲۴۳۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شاید «مادری» را بعد جشنواره فجر روی پرده ببریم

تهیه‌کننده «مادری» می‌گوید به دلیل تراکم اکران ممکن است این فیلم بعد از جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش عمومی دربیاید.

خبرگزاری مهر - زهرا منصوری: تهیه‌کننده «مادری» می‌گوید به دلیل تراکم اکران ممکن است این فیلم بعد از جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش عمومی دربیاید.

سیاوش حقیقی درباره زمان اکران فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی گفت: ما پیشتر پیش بینی می کردیم که بتوانیم این فیلم را در فصل پاییز اکران کنیم اما با توجه به اینکه این روزها تراکم اکران وجود دارد فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: در سرگروه ما یعنی سینما آزادی در حال حاضر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت در حال اکران است و خداراشکر فروش خوبی هم دارد که من از این اتفاق بسیار خوشحال هستم و فعلا منتظر تغییر اکران فیلم های روی پرده می مانیم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه به دلایل مختلفی ابتدای سال را برای اکران «مادری» از دست داده اند، توضیح داد: اکران «مادری» به نیمه دوم سال افتاد و در حال حاضر بعد از «قهرمانان کوچک» قرار است «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و سپس «کمدی انسانی» به کارگردانی هادی کریمی به سرگروهی سینما آزادی به نمایش در بیاید به همین دلیل فکر نمی کنم بتوانیم به این سرعت «مادری» را اکران کنیم.

حقیقی در پایان گفت: به طور کلی فیلم هایی که به سرگروهی سینما آزادی اکران می شوند کف فروششان خیلی دیر می افتد از طرفی با توجه به اینکه تا برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر دیگر زمان چندانی باقی نمانده است، شاید «مادری» بعد جشنواره اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج