۶۲۴۴۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رابطه اپل و کوالکام شکرآب شد!

شرکت اپل و کوالکام به دلیل نقض پتنت تصمیم به قطع همکاری گرفتند و به نظر می‌رسد اپل در آینده نزدیک با اینتل و یا مدیا تک وارد همکاری شود.

وب سایت کلیک: شرکت اپل و کوالکام به دلیل نقض پتنت تصمیم به قطع همکاری گرفتند و به نظر می‌رسد اپل در آینده نزدیک با اینتل و یا مدیا تک وارد همکاری شود.
رابطه اپل و کوالکام شکرآب شد!

خبرها حاکی از آن است که اپل و کوالکام مرافعه بسیار شدیدی بر سر حق پتنت دارند و به احتمال زیاد از سال آینده این دو شرکت همکاری‌های خود را خاتمه می‌دهند. نزاع این دو شرکت بزرگ، از ماه ژانویه سال جاری به دلیل نقض ۱ میلیارد دلاری پتنت آغاز شد و اپل ادعا می‌کند که کوالکام به برخی تعهدات خود پایبند نبوده است.

از سوی دیگر، کوالکام نیز اپل را به نقض حق پتنت (حق الاختراع) متهم کرده و خواستار محدودیت فروش آیفون شده است. کوالکام معتقد است بدون استفاده از فناوری‌های این شرکت، هیچ‌یک از تلفن‌های هوشمند مدرن از جمله آیفون نمی‌توانست از فناوری‌های سلولی بهره ببرد.

کوالکام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده چیپست است که شرکت‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ با آن همکاری‌های گستره‌ای دارند. چیپ‌های این شرکت قلب تپنده تلفن‌های هوشمند نسل جدید محسوب می‌شود و بدون آن‌ها، کاربران قادر نیستند از اینترنت تلفن همراه خود در همه‌جا استفاده کنند.

جالب است بدانید سال گذشته، ۵۹ درصد از مودم‌های تلفن‌های هوشمند، ساخت شرکت کوالکام بوده و در این بین سهم شرکت چینی مدیا تک نیز ۲۳ درصد بوده است. به گفته بسیاری از خبرگزاری‌ها، در صورت قطع این همکاری، اپل با اینتل و یا مدیا تک همکاری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج