۶۲۵۴۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت تورس به ورزشگاهی که در آن متولد شد

هنوز هم آن صحنه تلخ از ذهن هواداران پاک نشده است.

طرفداری: اتلتیکو مادرید فردا در هفته یازدهم لالیگا در ال ریازور به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. فرناندو تورس نیز گرچه به احتمال فراوان به عنوان نیمکت نشین بازی را آغاز خواهد کرد اما خاطره تلخی از این ورزشگاه دارد.

به گزارش مارکــــــــــــــا، این ماجرا آنقدر ترسناک و تلخ بود که احتمالا کمتر کسی آن را از یاد برده باشد. هشت ماه پیش بود که اتلتی در ال ریازور با یک گل از میزبانش عقب افتاده بود و سیمئونه تصمیم گرفت تورس را به جای گامیرو وارد میدان کند. با ورود ال نینو، اتلتی جان تازه‌ای گرفت و گل مساوی را هم زد اما پس از آن، اتفاقی افتاد که تمام بازی تحت تاثیر آن قرار گرفت. در یک صحنه تورس و برگانتینیوش برای زدن ضربه سر به هوا برخاستند اما ال نینو بی هوش بر زمین افتاد. ورسالیکو و گابی که خیلی زود متوجه وخامت اوضاع تورس شده بودند، سریع خودشان را به بالای سر او رساندند و بنا به گفته تیم پزشکی، اقدامات این دو نقش زیادی در بازگشت سلامتی تورس داشت.

در آن دقایق تمام ورزشگاه تحت تاثیر وضعیت تورس قرار داشت. حتی برخی رسانه‌ها از احتمال خداحافظی تورس از میادین فوتبال به دلیل ضربه شدید مغزی به سر او خبر دادند اما ساعتی بعد اتلتیکو مادرید اعلام کرد که حال عمومی تورس خوب است اما او شب را برای معاینات بیشتر، در بیمارستان سپری خواهد کرد. تورس به هوش امد و با اطرافیانش حرف زد و روز بعد نیز به مادرید برگشت و همه چیز به خیر گذشت. ال نینو ۱۹ مارس به میادین برگشت و ۲۹ آوریل نیز برای اولین بار پس از آن حادثه گلزنی کرد. تورس حالا در شرایطی به ال ریازور برمی‌گردد که فصل خوبی را چه از نظر تیمی چه انفرادی آغاز نکرده اما هشت ماه پیش دوباره مشخص شد که فوتبال هرگز مهم تر از زندگی و جان انسان نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج