جاباما
۶۲۶۲۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در پناهگاه حیات وحش موته

دستگیری ۴ شکارچی همراه با لاشه ۳ آهو

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته ۴ شکارچی همراه با لاشه ۳ آهو در پناهگاه حیات وحش موته دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: اصفهان - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته ۴ شکارچی همراه با لاشه ۳ آهو در پناهگاه حیات وحش موته دستگیر شدند.
مرتضی جمشیدیان با بیان اینکه پناهگاه حیات وحش موته زیستگاه آهوی ایرانی و بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: محیط بانان به طور شبانه‌روزی در حال گشت زنی در مناطق حفاظت شده هستند و بر این اساس در روزهای گذشته چهار متخلف شکار وصید همراه با لاشه سه آهو در پناهگاه حیات وحش موته دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: از این متخلفان یک اسلحه شکار، یک دستگاه دوربین چشمی و سایر ادوات مربوط به شکار کشف شده است.
دستگیری 4 شکارچی همراه با لاشه 3 آهو

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان تاکید کرد: شکار و حتی اقدام به آغاز شکار در زیستگاه های حیات وحش توسط متخلفان جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه جاده‌ای که پناهگاه حیات وحش موته را به دو بخش تقسیم کرده است و شکارچیان در طول سال های اخیر به مهم ترین بلای این منطقه حفاظت شده تبدیل شده‌اند که به ویژه جاده این منطقه نیازمند توجه مسئولان در راستای فنس کشی و جاده گذر حیوانات است.

جمشیدیان با بیان اینکه همچنین در طول هفته گذشته متخلف شکار پرندگان در شهرستان گلپایگان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، ابراز داشت: از این متخلف یک اسلحه شکاری غیرمجاز و مهمات کشف و پرونده به دادگستری گلپایگان ارجاع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج