جاباما
۶۲۶۲۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ هادی حجازی‌فر به منتقدان پرکاری اش

اول باید تشکر کنم از دوستانِ سینمادیلی که لایِ پوششِ بی وقفه و خستگی ناپذیرِ اخبار و سفرنامه هایِ فیلمِ محترمِ #خفه_گی محبت کردند و به فعالیت های منِ تازه از راه رسیده و بازیگرِ فیلم چندارگانیِ ماجرای نیمروز پرداختند و ان شالله چراغ سینما و سینماها همیشه روشن و پُرنور باشد .

سینما دیلی: اول باید تشکر کنم از دوستانِ سینمادیلی که لایِ پوششِ بی وقفه و خستگی ناپذیرِ اخبار و سفرنامه هایِ فیلمِ محترمِ #خفه_گی محبت کردند و به فعالیت های منِ تازه از راه رسیده و بازیگرِ فیلم چندارگانیِ ماجرای نیمروز پرداختند و ان شالله چراغ سینما و سینماها همیشه روشن و پُرنور باشد .
اما در ادامه به جهت علامتِ تعجب موجود در تیترِ مطلب و اِبرازِ نگرانیِ دلسوزانه و مشفقانه در پایانِ مَطلب و همچنین دوستی های مسبوق به سابقه عزیزانِ سینما دیلی ، لازم دیدم ضمن تصحیحِ آمارِ اعلام شده ، توضیح کوتاهی داشته باشم . فیلم های دارکوب ، آستیگمات و همچنین سریال نفس مربوط به سالِ گذشته بودند که مجموع حضورِ من در این پروژه ها سیزده جلسه بوده است . سه جلسه دارکوب ، دو جلسه آستیگمات و هشت جلسه سریالِ نفس .
حضور در نقش های کوتاهِ سه سکانسی صرفا تلاشی برای تجربه و شناخت بود که فارغ از نتیجه و ترس اتفاق افتاد که اگر نگرانِ جایگاهِ فرضی و ذهنی بودم نقش های کوتاه و حتی خنثی را قبول نمیکردم ." پرواز به وقتِ شام" و در حال حاضر "شاه کش" تنها کارهای من در سالِ جاری بوده است . امیدوارم زَمان و بُدو بُدوهای دَمِ جشنواره اجازه حضورِ تقریبا همزمان در فیلم های لاتاری و واسطه را هم به مَن بدهد تا با حضور کوتاه یا بُلندم بتونم بخشی از این پروژه ها باشم ، یاد بگیرم و انشالله تاثیر گذار باشم . هر چند این حضور بدونِ کمکِ ابر و باد و مه و خورشید وفلک تقریبا نَشدنی است .
در جهانِ بازی اگر جز لذت درونی و شناخت، اتفاق های پیرامونی پر زَرق و بَرقش برایم جذابتر شود ، لحظه ای تردید در تَرک نخواهم کرد . صادقانه میگویم که هیچ جایگاهی برای خودم متصور نیستم که بخواهم نگرانِ از دست دادَنش باشم و هَرگز بودن به هر بَهایی از جمله خبر ساختن از بی خبری و ژست های کج و مَعوج گرفتن را به دغدغه های کوچک و بزعم خودم شریفِ تاتری نخواهم داد.
هر حضوری ، حتی پرشُمار، صرفا برای یادگیری است و اگر نتیجه کسبِ دانشِ نداشتهِ دوربین باشد ، چرا که نه ! پس می شود در مسیرِ آزمون و خطا حتی به انتخاب های اشتباه هم افتخار کرد . تذکرِ هر انحرافِ کوچکی از مسیرِ گفته شده سپاسِ قلبی مرا در پی خواهد داشت. با تشکر . هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان تاتر
پاسخ هادی حجازی‌فر به منتقدان پرکاری اش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج