جاباما
۶۲۶۳۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کیا در SEMA کولاک کرد!

شرکت KIA با ۳ خودروی بسیار جذاب در نمایشگاه SEMA حاضر شد. دو خودروی جذاب از مدل Stingers و یک مدل Cadenza هستند.

مجله دیجی کالا: شرکت KIA با ۳ خودروی بسیار جذاب در نمایشگاه SEMA حاضر شد. دو خودروی جذاب از مدل Stingers و یک مدل Cadenza هستند.


در جریان برگزاری مراسم SEMA، شرکت کیا با دو مدل هیجان‌انگیز Stinger باعث شد تا آدرنالین در بدن تمام بازدیدکنندگان جاری شود. در حقیقت یکی از این خودروها، مدل wide-body استینگر با رنگ آبی تیره‌ی خاص و دیگری مدل استینگر GT تقویت شده است.نمونه‌ی اول بصورت دست‌ساز توسط شرکت West Coast Customs سفارش‌سازی شده؛ شرکتی آمریکایی واقع در کالیفرنیا که مشخصا خودروها را سفارش‌سازی می‌کند.

به گفته‌ی این شرکت، طراحی مدل اول استینگر را از خودروهای GT از دهه‌ی ۷۰ میلادی الهام گرفته‌اند. سپر پهن این ماشین باعث می‌شود تا ظاهری خشن و جسور به این‌ کره‌ای بدهد و حس بیشتری از یک ماشین اسپرت قدرتمند به مخاطب منتقل کند.
کیا در SEMA کولاک کرد!

تایرهای این خودرو ۲۱ اینچی Keen هستند که به گفته‌ی اعضای تیم این شرکت، عملکرد بسیار بالایی دارند. به لطف کیت فیبرکربن، وزن خودرو پایین‌تر آمده و با کمک دیفیوزر عقب، این سدان در سرعت‌های بالا بسیار تیز و فرمان‌پذیر است. هم‌چنین سیستم تعلیق جدید به کار رفته در این خودرو می‌تواند ارتفاع جلو ماشین را به میزان ۱٫۴ اینچ و ارتفاع عقب را در حد ۱٫۲ اینچ کم‌ کند. دو جفت اگزوز دوتایی، کابین سفارش‌سازی شده و چرم آبی صندلی با دوخت خاکستری از جمله ویژگی‌های این کره‌ای شمرده می‌شوند.

نوبت مدل دوم کیا استینگر می‌رسد. کیا استینگر GT با رنگ نارنجی با هوشمندی تمام می‌تواند نظر هرکسی را به خودش جلب کند. زبان طراحی بیرون این خودرو توسط شرکت Air Design USA انجام پذیرفته که اسپویلر و دیفیوزر عقب، دریچه‌های هوای روی درب موتور، چرخ‌های ۲۰ اینچی و تایر شرکت Falken Tire را شامل می‌شود.
کیا در SEMA کولاک کرد!

زیر درب موتور این کره‌ای اسپرت، یک پیشرانه‌ی ۳٫۳ لیتری قرار دارد. به لطف این قلب تیون شده، حداکثر توان از حالت عادی ۳۶۵ اسب‌بخار به ۳۸۰ اسب‌بخار رسیده است. سیستم هوارسانی Cold Air Intake و اگزوز چهار تایی از دیگر ویژگی‌های این استینگر GT حاضر در نمایشگاه SEMA به حساب می‌آید.
کیا در SEMA کولاک کرد!

آخرین محصول هیجان‌انگیز کیا در نمایشگاه SEMA، کادنزا مشکی‌رنگ است. این خودرو تنها با تغییرات ظاهری همراه بوده و از نظر مشخصات فنی ارتقا نیافته است. درحقیقت رنگ مشکی تیره این ماشین به جت‌ بلک (Jet Black) مشهور است. در ظاهر بیرونی این خودرو، خطوط طلایی هم به چشم می‌خورد تا حس یک خودروی لوکس به بیننده منتقل شود. داخل این سدان، داشبورد از جنس جیر و صندلی‌های چرمی قهوه‌ای دیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج