۶۲۶۳۸۱
۱ نظر
۵۰۳۵
۱ نظر
۵۰۳۵
پ

بخندید تا دنیا به شما بخندد!

رسیدن به خوشی و سعادت، مهم ترین هدف انسان است. بیایید از این لحظه تصمیم بگیریم که خندان و خوش رفتار باشیم. خنده، یک واکنش هیجانی است که زندگی زیستی و اجتماعی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

ماهنامه مطب - ترجمه و گردآوری از وحید عرفانی: رسیدن به خوشی و سعادت، مهم ترین هدف انسان است. بیایید از این لحظه تصمیم بگیریم که خندان و خوش رفتار باشیم. خنده، یک واکنش هیجانی است که زندگی زیستی و اجتماعی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.
هنگامی که شروع به خنده می کنید، اثر آن فقط روی ذهن نیست، بلکه درواقع باعث تغییرات جسمی در بدن می شود. یکی از بزرگترین مسئولیت های ما در مقابل دیگران آن است که از زندگی لذت ببریم، زیرا با شادبودن احساس بهتر و کارآیی بیشتر خواهیم داشت و دیگران نیز از مصاحبت با ما احساس رضایت و خرسندی خواهندکرد.
بخندید تا دنیا به شما بخندد!

قبل از دیگران بخندید

ما در موقع بحرانی و در هر زمانی نیاز به خندیدن داریم تا بتوانیم شادابی و سرزندگی خود را حفظ کنیم و تندرست و سالم بمانیم. اندیشه های شادی بخش باعث می شود حوادث آن روز، روند شادآفرینی به خود بگیرند. بارزترین نشانه بانشاط بودن ،خندیدن به خویشتن، پیش از خندیدن به دیگران است. وقتی شاد باشید، بیشتر نشاط و رفتار خوش را به نمایش می گذارید. خنده، فکر را قوی و بدن را توانا می سازد. خنده، روح را شفا می بخشبد خنده های دلپذیر، نشاط آور روح و روان است.

خنده، دوستی بین افراد را افزایش و آنها را به هم پیوند می دهد. آنان که با نشاط و امید زندگی کرده اند، بزرگ ترین موفقیت را در زندگی به دست آورده اند. لبخند زدن، واقعا به شما انرژی و سلامتی می بخشد. بی شک میان شادمانی و تندرستی رابط های نزدیکب وجود دارد. گفته شده که خنده بهترین داروی درمان کننده است . خنده یکی از سالمترین پادزهرهای فشار روحی است.

خنده می تواند برای سلامت قلب شما خوب باشد.

خنده خوب، از میزان ناراحتی های قلبی می کاهد. با خندیدن، به احساس آرامش بیشتری می رسید. خنده، احساس بهتری برای کارکردن در انسان به وجود می آورد. خنده خشم را فرو می کشد. با خنده بیش از اخم کردن، از شر نگرانی خلاص شوید.

راهکارهای ورود خنده به قلب

با خنده به استقبال روز جدید بروید

خنده را وارد زندگی کنید. به لحظاتی در زندگی خود فکر کنید که سرشار از خوشی و شادمانی بوده اید. در همین لحظات است که می توانید خودتان و دیگران را دوست بدارید. به زندگی همراه با شوخ طبعی و نشاط نگاه نمایید. خانه خود را به یک مکان شادی تبدیل کنید. همیشه هنگام کار بسیار مودب و خوشرو باشید.

شادی را در زندگی خود بیاموزید

برای داشتن یک زندگی پرتوان و نیرومند لازم است صبح خود را پیش از ترک خانه با خوشی و سرزندگی شروع کنید. در مورد چیزهایی که باعث خوشی و شادی شما می شوند فکر کنید. سپس تا جایی که ممکن است به سوی این شادی ها بروید.

برای شاد بودن تلاش کنید

بله، دقیقا به همین سادگی! براساس دو تحقیقی که به تازگی انجام گرفته است، فقط تلاش کردن برای شاد بودن، می تواند سلامت احساسی شما را تقویت کند. تحقیقات نشان داده است آنهایی که فعالانه تلاش می کنند احساس شادی بیشتری کنند، بالاترین سطح روحیه مثبت را داشته اند.

وقتی می خندید از ته دل باشد

طبق تحقیقات، حتی اگر واقعا احساس شادی نکنید، ایجاد یک فکر شاد و بعد لبخند زدن به خاطر آن می تواند سطح شادی شما را بالا برده و بازده کاریتان را افزایش دهد. خیلی مهم است که لبخندتان از ته دل باشد. این تحقیق نشان داده است که لبخند مصنوعی، وقتی افکار منفی در ذهنتان است می تواند روحیه تان را حتی بدتر هم کند.
سعی کنید با لبخند و شوخی های لطیف همیشه روی خوش داشته باشید، حتی اگر خود شما موضوع شوخی قرار بگیرید، باور کنید زندگی آن قدر هم که فکر می کنید جدی نیست. افکارتان را سالم کنید و همراه آن فردی مودب، خونسرد، دوست داشتنی و دارای شوخ طبعی فوق العاده ای باشید.

اطرافتان را با افراد شاد پر کنید

شادی و لذت، مسری است. محققان دریافته اند آنهایی که اطراف خود را با افراد شاد و سرزنده پر می کنند، احتمال بیشتری برای شادشدن در آینده دارند. این به تنهایی می تواند دلیل خوبی باشد که با افراد سر حال و شاد رفت و آمد کنید.
بخندید تا دنیا به شما بخندد!

باتری زندگی تان را پرنمایید

ترس ها و افکار منفی شما موجب می شود که با تحریکات رفتارهای خارجی باتری زندگی شما تخلیه شود و در نتیجه مستعد بیماری شوید. بنابراین افکار منفی را از خود دور سازید.

آرامش خود را در زندگی حفظ کنید وبا بردباری به پیش بروید

بهتر است احساسات خود را در حالت تعادل نگه دارید و برای آن حدی قائل شوید. هنگامی بردباری با موفقیت همراه است که در برابر فعالیت های انسانی، خندان باشیم. چنانچه کسی بتواند این صفت را در خود به وجود آورد، به طور یقین بسیار بیشتر از افراد عصبی، نگران و آشفته از زندگی لذت خواهدبرد.

خشم و کینه را در خود نگه ندارید

کاری کنید که امروز آخرین روزی باشد که اسیر ناراحتی های قدیمی هستید. چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است، فقط یک بخش از کتاب زندگی شماست. فقط کافی است که کتاب را ورق بزنید. گذشته تان را پاک کنید، یا اتفاقاتی که افتاده را فراموش نمایید. به این معنی که ناراحتی ها را کنار بگذارید و در عوض انتخاب کنید که از آن اتفاق درس بگیرید و به سمت آینده تان حرکت کنید.

شادی هایتان را با دیگران قسمت کنید

هنگامی که به دیگران یاری می رسانید، تا زندگی شاد داشته باشند، رضایت خاطری پیدا می کنید که وصف ناپذیر است. شادی اگر تنها برای خودمان باشد، خوب نیست، اما هنگامی شادی بزرگ نصیب خود می کنیم که آن را برای دیگران هم بخواهیم. خاطراتی شاد، برای فرد دیگر ایجاد کنید. نگذارید اندوه و ناراحتی شما، لذت و شادی زندگی دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

شور و اشتیاق سرشار داشته باشید

خودتان را در بهترین وضع روحی و فکری ممکن قرار بدهید. برای داشتن احساس شور و اشتیاق بیشتر لازم است که مثبت بیندیشید.

از لذت های کوچک و ساده زندگی استفاده کنید.

افراد شاد برای استفاده از همه لذت های کوچک و ساده زندگی وقت می گذارند (مانند خوردن یک بستنی قیفی شکلاتی) پیدا کردن معنا در چیزهای کوچک و تمرین قدرشناسی از آنها به احساس شادی و رضایت عمومی از زندگیتان من جر خواهدشد.

در پناه خدا آسوده و شاداب زندگی کنید. به معنویات اهمیت بدهید

تحقیقات، اعمال مذهبی و معنوی را با شادی در ارتباط می بینند. عادت های شادبودن مثل ابراز قدرشناسی، محبت و نیکوکاری معمولا در تمامی دستورات دینی و مذهبی عنوان شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sara

      واقعا گاهی اوقات نمیشه شاد بود
      ;-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج