جاباما
۶۲۷۶۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای: هنوز چیزی قطعی نیست

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای از ادعای مدیران استقلال و پرسپولیس مبنی بر حل مشکلات مالی و بدهی‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در جلسه اخیر کمیته بدوی مشکلات به صورت کامل حل نشده بود و فردا مشخص می‌شود که این ادعاها درست است یا خیر.

ایسنا: وزارت ورزش و جوانان در خبری مدعی شد که مشکلات مالی سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی برای اخذ مجوز حرفه‌ای حل شد، این در حالی است که احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا (چهارشنبه) ساعت ۹ صبح، جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای برگزار می‌شود و "سهیل مهدی" به عنوان دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک و اسناد تیم‌ها را ارائه می‌کند و پس از بررسی این اسناد رای نهایی را اعلام می‌کنیم.

او درباره‌ی وضعیت این سه تیم در آخرین جلسه برگزار شده در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: تراکتورسازی با پرداخت بخشی از بدهی‌ها و توافق با برخی از شاکیانش، توانسته بخش اعظمی از مشکلاتش را حل کند و پیشرفت چشم‌گیری در این مهم داشته است.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به وضعیت مساعد پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم همانند تراکتورسازی رضایت تعدادی از طلبکارانش را گرفته و مطالبات برخی از آن‌ها را پرداخته کرده و پیشرفت خوبی در حل مشکلات‌شان داشته است.

براتی درباره وضعیت استقلال و ادعای مدیران این باشگاه مبنی بر حل تمام پرونده‌های متعلق به ۱۵، ۲۰ سال قبل گفت: از این موضوع خبر ندارم. در آخرین جلسه برگزار شده، سندی مبنی بر حل این مشکلات ارائه نشده بود. سهیل مهدی به عنوان دبیر این کمیته با تیم‌ها در ارتباط است و فردا مشخص می‌شود که این ادعا درست است یا نه.

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای درباره وضعیت نفت تهران گفت: از نظر من نفت از آسیا حذف شده چرا که تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات‌شان انجام ندادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج