۶۲۹۳۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نزهتی: نسبت به بضاعت‌مان نتایج خوبی گرفته‌ایم

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است این تیم نسبت به بضاعت و مشکلاتی که دارد توانسته نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نزهتی درباره شرایط تیم فوتبال سپیدرود رشت در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت:‌ خدا را شکر به طور منظم تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و کم کم خود را برای بازی با ذوب‌آهن آماده می‌کنیم تا به امید خدا سه امتیاز آن مسابقه را به دست بیاوریم. تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و اکنون هم فشار تمرین‌ها کمتر شده است و بیشتر مشغول کار تاکتیکی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نتایج تیم سپیدرود تا به اینجای لیگ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم رضایت‌بخش بوده است یا خیر؟»، تصریح کرد: تیم ما پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده است و امسال هم فصل اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم. به نظرم تا به الآن نسبت به بضاعت و مشکلاتی که داریم، نتایج مثبتی را کسب کرده‌ایم، اما معتقدم پتانسیل تیم ما بالاتر از این است.

مهاجم تیم سپیدرود رشت ادامه داد: اگر در هفته‌های ابتدای نتایج بهتری می‌گرفتیم،‌ اکنون جایگاه مناسب‌تری در جدول داشتیم. در هر صورت تاکنون بد نبوده‌ایم و می‌توانیم با ادامه روند پیروزی‌ها و نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل دوم عملکرد و جایگاه بسیار بهتری داشته باشیم.

«لیست تیم ملی اعلام شد و بازهم نامی از بازیکنان سپیدرود در آن نبود. به نظرت آیا می‌توانستی در این لیست حضور داشته باشی؟»، نزهتی در واکنش به این پرسش گفت: در هر صورت هم بازیکنان مستعد به تیم ملی دعوت می‌شوند و هم کمی سلیقه‌ در اعلام اسامی تأثیرگذار است. ما هم انگیزه زیادی در لیگ داشتیم و هفته‌های متوالی خوب کار کردیم و امیدوار بودیم در اردوی تیم ملی نماینده داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: فعلاً تا جام جهانی زمان زیادی وجود دارد و امیدوارم خوب کار کنم تا به اردوهای آینده دعوت شوم. به شخصه آرزوی فوتبالی من این است که دوباره به تیم ملی دعوت شوم، اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم شرایط خیلی سخت است. در پست من بازیکنانی که دعوت می‌شوند به لحاظ سنی وضعیت بهتری دارند، اما من هم به لحاظ فوتبالی کم و کاستی نسبت به آنها ندارم. تلاش خودم را می‌کنم تا غیرممکن را ممکن کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه بازیکنان پرتلاش تیم پرطرفدار سپیدزود ، به نظر من آقای کی روش نزهتی مهاجم و حسینی دروازه بان تیم سپیدرود را باید به تیم ملی دعوت می کرد تا ایشان به ترتیب شگردهای تمارض و فریب داور ( بویژه در محوطه جریمه تیم حریف )و نحوه وقت کشی های طولانی را به سایر بازیکنان تیم ملی بیاموزند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج