۶۲۹۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

زرينچه: اين پنالتی‌ها كار دست چشمی می‌دهد

جواد زرينچه بازي تيم ملي در مصاف با پاناما را نديده بود ولي وقتي خبردار شد بار ديگر روزبه چشمي در پست دفاع مياني به ميدان رفته و باز هم همچون مصاف شهرآورد ۸۵ مرتكب خطاي پنالتي شده است، به نكاتي اشاره كرد كه قطعاً به سود اين بازيكن خواهد بود.

خبر ورزشی: جواد زرينچه بازي تيم ملي در مصاف با پاناما را نديده بود ولي وقتي خبردار شد بار ديگر روزبه چشمي در پست دفاع مياني به ميدان رفته و باز هم همچون مصاف شهرآورد ۸۵ مرتكب خطاي پنالتي شده است، به نكاتي اشاره كرد كه قطعاً به سود اين بازيكن خواهد بود.

كاپيتان اسبق تيم ملي و استقلال در گفت‌ و گویی به اين موضوع پرداخت.

*بازي تيم ملي را ديديد؟
نه متأسفانه اين فرصت مهيا نشد ولي با اطلاع از نتيجه از اين بابت خوشحال شدم. هر بازي تيم ملي در راه رسيدن به جام جهاني‌ مي‌تواند معايب كار را بيش از پيش نمايان كرده و در نهايت تيم با ايرادهاي كمتري به جام جهاني‌ برسد. البته شنيدم تيم پاناما با نفرات دوم خود به مصاف ما آمده ولي باز هم اين بازي براي تيم ملي خوب بود.

* خبر داريد كه روزبه چشمي بار ديگر در پست دفاع وسط به ميدان رفته بود؟

اين موضوع تا حدي جاي بحث دارد. در اين ماه‌ها سرمربيان استقلال و تيم ملي از روزبه چشمي در پست دفاع مياني استفاده مي‌كنند و او را به جاي مهره‌هاي اصلي در اين پست به ميدان مي‌فرستند. قطعاً كي‌روش و شفر به اين بازيكن در اين پست اعتقاد دارند كه او را به ميدان فرستادند وگرنه اين اتفاق رخ نمي‌داد. جاي هيچ بحثي هم نيست.

* اما با توجه به اينكه پست تخصصي چشمي هافبك تخريبي است، اين سبك كار با بازي يك مدافع مياني تفاوت‌هايي ايجاد نمي‌كند؟

قطعاً اين دو پست با هم تفاوت دارند. هافبك دفاعي بي‌پرواتر بازي مي‌كند و در تكل‌ها و تنه به تنه شدن‌ها با بازيكنان حريف ملاحظه كمتري در كارش لحاظ مي‌كند. از اين رو با توجه به خصوصيات فردي چشمي در نوع بازي‌‌اش كه هم عصبي است هم كمي كند، مي‌طلبد تا اين بازيكن در روند بازي‌‌اش اين دو مورد را بازبيني كند.

* يعني با رسيدن به تمركز مي‌تواند در اين پست موفق باشد؟

پست دفاع مياني به همان اندازه اهميت دارد كه ديگر پست‌ها در تيم اهميت دارند. اين موضوع بايد از سوي كادر فني تيم ملي و استقلال رعايت شود. آنچه مسلم است اينكه هر دو كادر مورد اشاره به توانايي‌هاي چشمي در اين پست اعتقاد دارند كه از او استفاده مي‌كنند و فقط اميدواريم كه چشمي در رقابت‌هاي رسمي بيشتر مراقب باشد چون ممكن است باز هم اين اشتباهات كار دست خودش و تيم ملي بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ666666

      باباکی روش وشفرخودشون روهم بکشن این تبدیل ب یه دفاع میانی خوب نمیشه فکرکردن مثل برانکوک انصاری روازدفاع چپ اورد دفاع وسط عالی هم کارکرده میتونن بازیکن سازی کنن تمرینان برانکوکجاوتمرینات بزن زیرش کی روش وشفرکجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج