۶۳۰۵۰۵
۱۲ نظر
۵۱۲۳
۱۲ نظر
۵۱۲۳
پ

یک روز با «کندال جنر»، مدل معروف از خانواده کارداشیان‌ها

کندال جنر «Kendall Jenner» هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: کندال جنر «Kendall Jenner» هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد. او یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام‌های کورتنی، کیم و کلوئی کارداشیان و کیسی جنر و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر دارد.
کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد. او با حضور در برنامه تلویزیونی keeping up with the kardashians درخشید و در سال ۲۰۱۴ برای راه رفتن روی صحنه های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت.
یک روز با «کندال جنر»، مدل معروف از خانواده کارداشیان‌ها
شاید کندال جنر گذشته فوق العاده چشمگیری نداشته باشد اما آینده درخشانی در انتظار اوست.
از این ستاره هالیوود خواسته ایم تا یک روز خود را برای ما شرح دهد. در ادامه مطلب با سبک زندگی او آشنا شوید.
«من جزو افراد سحرخیز هستم. هر روز ساعت 6:30 صبح از خواب بیدار می شوم زیرا دوست دارم که تا قبل از ظهر به بسیاری از کارهایم سر و سامان دهم. البته در زمان هایی که به دلیل مسافرت جت لگ می شوم، تا ساعت 10 صبح خوابم.
اولین کاری که پس از بیدار شدن انجام می دهم، چک کردن گوشیم، به خصوص اینستاگرام، است. من معمولا پست زیادی نمی گذارم اما دوست دارم که در شبکه های اجتماعی دوری بزنم و گاهی حتی به عکس های قبلی نگاه کنم و از مرور خاطراتم لذت ببرم.
ساعت 7 صبح به همراه مربی ام، ورزش را شروع می کنم. کیک بوکسینگ ورزش مورد علاقه من است. پس از یک ساعت ورزش، در ساعت 8 صبح به سراغ کاری که باید در آن روز انجام دهم، می روم که معمولا با روزهای قبل متفاوت است. هنگام بیرون رفتن از خانه، اگر چه ماشین دارم اما ترجیح می دهم که با تاکسی به اینور و آنور بروم. همیشه در ماشین آهنگ های مورد علاقه ام را پلی می کنم. معمولا آهنگ هایی که گوش می دهم، جدیدترین آهنگ هایی است که منتشر شده طوری که در هیچ ماشین دیگری آنها را نمی شنوید. جاستین بیبر، درک و کانیه وست از خواننده های مورد علاقه من هستند. به تمام سبک های موسیقی علاقه دارم و تمام آنها را گوش می دهم. به نظر من آهنگی که خوب است، ارزش شنیدن دارد.
یک روز با «کندال جنر»، مدل معروف از خانواده کارداشیان‌ها
در ساعت ۹ صبح معمولا به همراه کایلی به شرکت مان سری می زنم و مدل های پارچه و لباس و عکس هایی که از آنها گرفته می شود را چک می کنم و در مورد آنها نظر می دهم. ما در این کار دقت زیادی به خرج می دهیم و تا همه چیز مطابق میل مان نباشد، دست بر نمی داریم. مردم به لباس های معمولی که در طول روز خود می پوشند اهمیت چندانی نمی دهند اما ما می خواهیم که لاین لباسی را تولید کنیم که مردم از پوشیدن هر روز آن به هیجان آیند. ما زحمت زیادی روی این کلکسیون کشیده ایم و خوشحالیم که به زودی تلاش هایمان جواب می دهد.
ناهار را معمولا ساعت ۱۲ و سرپایی می خورم که معمولا مرغ و برنج قهوه ای یا اسنک و سبزیجات است. البته دوست داشتم که وقت بیشتری برای خرید داشتم و مواد غذایی مورد علاقه ام را خودم می خریدم و درست می کردم.
معمولا از ساعت ۲ ظهر به بعد جلسات پشت سر هم شروع می شود. در قرار ملاقات های کاری ام از این که نظراتم را رک و صریح به زبان بیاورم، ترسی ندارم. جلسات و کارهای اداری من معمولا تا شب طول می کشد. در غیر این صورت یا در حال مصاحبه هستم، یا در میهمانی.
پس از یک روز سخت کاری، برای این که به آرامش برسم، به ماساژ می روم. البته برخی اوقات روی مبل مقابل تلویزیون ولو می شوم و استراحت می کنم. من عاشق ماست یخ زده هستم. می توانم هر روز و هر ساعت یک بسته از آن را بخورم اما جلوی خودم را می گیرم و تنها دو روز در هفته به سراغ این اسنک خوشمزه می روم.
شام را معمولا زود می خویم. من عاشق سوشی ام اما به اسپاگتی هم علاقه زیادی دارم چون مادرم عاشق آن است. معمولا هفته ای دو شب را با دوستانم در رستوران غذا می خورم. به نظر من خیلی مهم است که دور و بر خود را با دوستان پر انرژی و مثبت پر کنیم. آنها تمام خستگی های من را به در می کنند و در کنارشان لحظات خوشی را دارم.
یک روز با «کندال جنر»، مدل معروف از خانواده کارداشیان‌ها
در زمان های بیکاری معمولا به پیاده روی یا دوچرخه سواری می روم. من دوچرخه سواری را در پالم اسپرینگ بی نهایت دوست دارم. معمولا برای زمان های بیکاری برنامه خاصی ندارم و دوست دارم که در لحظه تصمیم بگیرم. مثلا خیلی موقع ها در خانه نشسته ام و دوستانم به من زنگ می زنند که برای مسابقه ماشین سواری به آنها پیوندم. من هم شتابان حاضر و به سوی آنها روانه می شوم.
در ساعت 11 شب معمولا به رختخواب می روم. من هر شب باید حداقل 7 تا 8 ساعت بخوابم تا بتوانم روز بعدم را با انرژی کافی آغاز کنم. در این ساعت من هر کجا که باشم می خوابم، می خواهد در ماشین باشد یا در هواپیما. قبل از خواب معمولا دوش می گیرم. گاهی هم فیلم تماشا می کنم تا به خواب روم. البته از تبلیغاتی که در وسط فیلم می گذارند بیزارم. واقعا خون مرا به جوش می آورند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم صبح ساعت ده بیدارمیشم، صبحانه حاضرمیکنم، بعدش خونه تمیز میکنم، ناهار اماده میکنم، بعدش شام‌میپزم، ظرفارو میشورم و...، ی زندگی مضحک، احمقانه و روتین، بعد هفت سال درس خوندن، شدم دخترخونه، نمیگم بده ولی ازاردهنده س که درقبال کارایی که اذیتت میکنه خیلی وقتا حتی ی بارم لزت تشکر نمیکنن و انجام اونهارو وظیفه تو میدونن، مادرم هم که وظیفه بخورو بخواب رو برعهده داره، خستم از همه

      پاسخ ها

      • reza

        دعا می کنم یه شوهر خوب و همراه گیرت بیاد و از این شرایط خلاص بشی

      • بدون نام

        امیدوارم این شرایط برات به پایان برسه

      • Ali

        امیدوارم یه شوهر خوب گیرت بیاد ناراحت شدم از شنیدن این قضیه

      • آنا

        شما 10 صبح ازخواب بیدار میشی.دنبال کارم نمیری.بری هم انتظار داری اول کار هم بیمت کنن، هم حقوق بالا بدن.دوست عزیزوشما لایق این زندگی ای که داری هستی.ببین نوشته از 6 و نیم بیدارم.شما چند روز حتی چند ماه 6 و نیم بیدار شو .برو دنبال کار.انتظاراتتم بیار پایین.شما خودت میخوای اینجوری زندگی کنی

    • ریحانه

      موضوع جالبی نبود

    • ali

      بازهم کاری از پردیس بختیاری چقدر تو خوبی دختر

    • بدون نام

      باحال بود. من دوست دارم بدونم ستاره ها در طول روز چیکار می کنن

    • مامان

      لایک

    • بدون نام

      بدون نام منم عین تو مسول همه کارهای خونه ام ولی خیلی دوسشون دارم و با عشق برای همسر و پسرم این کارا رو انجام میدم بهشون مثبت نگاه کن و از زندگیت لذت ببر کنارش یه کار کوچیک برا خودت بکن مثلا برو‌پیاده روی یا سینما یا باشگاه

    • بدون نام

      سحر خیزی و برنامه داشتن خیلی مهمه حتی برای کاری مثل مدل بودن. دیدم نسبت بهش بهتر شد.

    • بدون نام

      دوست عزیز منم با سه تا بچه خانه دارم و همه ی این کارها رو انجام میدم ،تازه ازدواج کنی از جهاتی بدتر هم میشه ،چون مادر پدر کوتاه میان اما شوهر و بیشتر بچه ی گرسنه حالیش نیست که مثلا تو امروز میگرن داشتی. یا آنفولانزا ی شدید ،با همون مریضی باید پاشی کار کنی ،
      منم بعضی وقتا از این زندگی خسته میشم ،تکراریه ،هر چی هم بچه ها بزرگتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج